Senukai - Slikts serviss
Saņēmu ar kurjeru pasūtīto preci, bet konstatēju, ka precei pietrūkst detaļas (pasūtījums nr. E00304036)
(e-pasta nr.00310596, nr.00310678)
15.03.2021. Ar e-pasta starpniecību sazinājos ar ksenukai klientu apkalpošanas servisa daļu.
16.03.2021. Saņēmu atbildi, ka ziņa nodota tālāk servisa nodaļai.
17.03.2021. No servisa nodaļas saņēmu atbildi, ka ziņa par esošo situāciju nodota tālāk noliktavas nodaļai, lai noskaidrotu esošo situāciju. Un man jāgaida atbilde 1-2 nedēļas.
Tātad man kā pircējam jāgaida un jācieš neērtības dēļ uzņēmuma darbinieku nepienācīgi izpildīta darba - par nepilnīgi piegādātu preci.
Atkārtoti sazinājos ar ksenukai klientu apkalpošanas speciālisti, kura mani informēja, ka varu arī saņemto preces daļu atgriezt tuvākajā ksenukai veikalā un tad man atgriezīs naudu 2 nedēļu laikā!
Diemžēl no dzīves vietas tuvākais ksenukai veikals atrodas Tukuma t. I. Turp/atpakaļ 100 km.
Ksenukai izpratnē man jātērē gan laiks, gan degviela, lai nogādātu saņemtās preces daļu uz tuvāko veikalu+ vēl ņemot vērā valstī esošo covid-19 situāciju.
Paliek atklāts jautājums kurš man samaksās ceļa izdevumus un par darbā kavēto laiku?
Turklāt mani neinteresē atgriezt saņemto preces daļu, bet saņemt iztrūkstošos priekšmetus par kuriem arī esmu apmaksājusi veicot pasūtījumu (tieši tāpat kā par dpd kurjera pakalpojumu par visas pasūtītās preces piegādi) . Kopējā apmaksātā summa 113,63 eur.
Добавить комментарий