РешеноSenukai - Bojāta prece
Interneta veikalā ksenukai.lv 3. Jūlijā tika pasūtīts karstā ūdens boileris ar piegādi.
6. Jūlijā dpd kurjers piegādāja boileri uz norādīto adresi - iepakojums normālā stāvoklī, nekas neliecināja, ka precei būtu kādi bojājumi. Boileri neatpakotu novietoju garāžā. Pēc aptuveni 25 minūtēm saņēmu zvanu no tā paša dpd kurjera, kurš automašīnā esot atradis melnu Stikliņu un vaicāja, vai tas neesot nokritis no mana boilera. Atpakoju boileri un ieraudzīju, ka boileris ir sadauzīts (bilde pielikumā) . Uzreiz (tajā pašā dienā, 6. Jūlijā) tika iesniegta sūdzība ar attēliem uz e-pasta adresi [slēpt]@ksenukai.lv.
Šobrīd ir pagājušas 3 nedēļas kopš iesniedzu sūdzību un ksenukai nav izrādījuši pilnīgi nekādu interesi šo problēmu risināt. Pa šīm 3 nedēļām esmu zvanījis un atgādinājis par šo 5 reizes un vienmēr esmu saņēmis atbildi "servisa nodaļa pie tā strādā".
Ksenukai veikalos iepērkos gadiem, bet šis pirkums viņu interneta veikalā diemžēl sagrauj jebkādu pozitīvo iespaidu par uzņēmumu.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Nezinu, vai tas spēlēja kādu lomu, bet pēc Eiropas patērētāju informācijas centra iesaistīšanas problēmas risināšana beidzot sakustējās. Augusta sākumā bojāto preci nodevu atpakaļ tuvākajā Kesko Senukai veikalā, šodien 24. augustā beidzot saņēmu atpakaļ samaksāto naudu.
Комментарии (1)
Dpd kurjers tas visu izsaka!