РешеноSenukai - Bojajums
Pasūtīju nojumi 24.04.2019, Ksenukai internetveikalā, pēc 3dienām darba laikā zvana kurjers un saka, ka pēc 10min būs un atvedīs pasūtīto nojumi, labi sarunājam lai noliek pie sētas, pēc darba verot vaļā kasti izrādās nav 4. Izmēra sešu kāju, labi sutam atpakalj un tad atsūta otro nojumi kur atkal nav 4. Izmera sešu kaju, un neticesiet trešajā pasūtīšanas reize nebija atkal 4. Izmera sešu kāju un arī 1. Izmera sešu kāju nebija. Šis izniekotais laiks - tikšanās ar kurjeriem, sarakstīšanās caur epastu, cenšanas uzbūvēt nojumi un pasākuma izbojāšanu ir ļoti nokaitinājis, neiesaku vispar kaut ko sūtīt caur internetveikalu ksenukai.
Labdien,
Diemžēl, dažreiz var gadīties situācijas, kad precēm ir nepilnas komplektācijas, tādēļ, nosūtījām Jums jaunas preces.
Diemžēl, šajā gadījumā tās tika konstatētas kā brāķi, tādēļ atmaksājām Jums naudu atpakaļ par pasūtījumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma AS Kesko Senukai Latvia pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий