РешеноKsenukai.lv - Slikts serviss
Pasūtīju putekļusūcēju iveikalā (e00144863) , jo mana klientu karte nebija man pieejama. Uzrādīja, ka vairākas ierīces esot veikalā, bez problēmām var saņemt turpat uz vietas nākošajā dienā. Labi, ja jau nākošajā, tad nākošajā. Apmaksāju ar karti, naudu noņēma tajā pašā sekundē. Nākošajā dienā klusums, vakarā braucu uz veikalu. Saka, ka bez sms apstiprinājuma neko nedos. (turpat pie kases redzu tos putekļu sūcējus, saku, ka varu viņiem pats pienest - uzbļauj ka tā nevar un neviens iveikals tā nestrādā. Zvanu uz klientu servisu. Saka, ka neesot vēl apstrādāts, rīt sazināsies. Nākošajā dienā gaidu vakaru, zvanu uz klientu servisu, Saka to pašu, piebilstot ka apstrādāšot pasūtījumu 2-5 darba dienās. Pilnīgi garām. Nevienam neiesaku.
Labdien,
Pasūtījuma komplektēšana var aizņemt līdz 4 darba dienām.
Jūsu pasūtījums bija gatavs saņemšanai 4.09.2020.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma Ksenukai.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Kāda jēga bija sūtīt, ka tā pat brauci uz veikalu?
Klienta karte nebija uz rokas. Un tiem redz pārāk grūti esot pārbaudīt tās eksistenci datu bāzē.