Ksenukai.lv - Nesaņēmu preci
Pasūtīju preci interneta veikalā (dārza šūpoles hc-2001) . Aizbraucu uz veikalu, samaksāju un pašam bija jādodas uz noliktavu pēc preces. Noliktavā manu preci neatrada, izpirkta. Devos atpakaļ uz kasi (apmēram pēc 15min) , prasīju, vai var atgādāt no cita veikala un es izņemtu nākamajā dienā... Nē. Vai pats varu izņemt citā veikalā (Rīgā) ... Nē. Vai varu izvēlēties citu, līdzīgu, preci (kaut vai ar piemaksu no manas puses) ... Nē. Vienīgais piedāvājums bija ņemt stendā izlikto paraugu, bez kastes, pamācības un man pašam būtu jāizjauc! Tāpēc vienīgā opcija naudas atgriešana 14 dienās un "mums ļoti žēl". Nedomāju, ka Latvijā ir tik slikta uzņēmuma politika pret klientiem!
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai klientu servisu un dalījāties savā iepirkšanās pieredzē.
Atvainojamies par radušos situāciju, noteikti darīsim visu iespējamo, lai nākotnē šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Informācija par naudas atmaksu jau ir nodota grāmatvedības nodaļai.
K Senukai komanda
Комментарии (1)
K-Senukai.lv pasūtīju arī šīs dārza šūpoles hc-2001 un preci nepiegādāja,tieši tas pats variants!Brauciet uz veikalu! Tad kāpēc vispār bija šāda opcija- piegāde! Protams,ka viens šoferis neizkraus...šūpoles smagas...Slikta klientu apkalpošana!