Ksenukai.lv - Krapšana, slikts serviss
Neadekvāta cilvēku ignorēšana, nedeļu nevaru sazvanīt “klientu atbalsta centru”.
Pasūtīju krēslu decembra sākuma, 4.12. Apsolīts piegādāt 2 nedeļu laikā, pat ielika datumu - 19.12. Labi - gaidu, zinot viņu reputāciju - no 14.12 sāku zvanīt. 0 jēgas. 18.12 atsūtīts e-pasts par to kā var but aizkāvēšanas. Labi - meģinu atkal zvanīt, ka prēt sienu ar galvu. Atbildes 0. Uzrakstot Facebook pēc 6! Stundam atnāk atbilde - Labdien,Diemžēl Jūsu pasūtījums ir aizkavējies pie piegādātāja. WOW! Aizmirsa pasūtīt.. tagad it kā paņems no piegādātāja 23.12 un 1-3 darba dienu laikā atvēdīs.. Muļķibās.. Droši vien kā tikai janvarī sagaidīšu. Vo jēga sūtīt menesī iepriekš? Lai bēz davanam paliktu? Var būt tas ir iemesls rakstīt iesniegumu par krapšanu?
Labdien,
Saistībā ar pasūtījumu apjomu, to piegāde, diemžēl ir aizkavējusies.
Zvanu centrs pirms svētku periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Добавить комментарий