РешеноKsenukai.lv As Kesko Senukai Latvia - Slikts interneta veikala klientu serviss
27/05/2020 pasūtīju basketbola grozu. 29/05/2020 dpd kurjers piegādāja tikai daļu no basketbola groza - sienas stiprinājumu. Vairogs nebija atsūtīts, epastā paziņojums, ka prece piegādāta pilnībā un piegādājis omniva kurjers!. 29/05/2020 uzreiz rakstu uz klientu servisu un papildus piezvanu noinformēju, ka neesmu saņēmis basketbola vairogu. Serviss atbild gaidiet. Nākamā dienā 30/05/2020 rakstu un zvanu vēlreiz ar jautājumu, kad būs vairogs - no servisa atbilde atkal gaidiet atbildēsim. 01/06/2020 zvanu un rakstu servisam - atbilde atkal, meklējam, gaidiet, papildus kontaktus un atbildīgo personu nenosauc, ja es negribot gaidīt, lai vedot stiprinājumu uz veikalu. Arī 02/06/2020 saņēmu atbildi, ka mēģina noskaidrot, kur ir vairogs. Ļoti slikta attieksme no servisa puses un nevēlēšanās atrisināt problēmu! Neiesaku iepirkties ksenukai.lv internetveikalā!
Labdien,
Ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju atrisinājām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma As Kesko Senukai Latvia pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий