K Senukai - Vadītāja un pārdevējs
Ļoti nepatīkama apkalpošana, agrāk iepirkāmies ar prieku un bija patīkama komunikācija ar pārdevējiem, pēdējo reizi pārdevējs nevarēja palīdzēt un palīga pasauca vadītāju kura pat ne sasveicinājās un nevarēja paskaidrot kāpēc prece ar defektu un kāpēc nav iespēja apmainīt. Ļoti žēl ka tā mainījās veikala vadība.
Labdien,
Paldies, ka dalījāties savā iepirkšanās pieredzē lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Atvainojamies par neērtībām.
Lūdzam Jūs sazināties elektroniski uz [email protected] un pastāstīt sīkāk par radušos situāciju.
Комментарии (10)
Pārdevēji nesēž komunikācijai un nav pārdevēja darbs skaidrot par produkta defektiem.
Atrastu atsevišķu darbinieku zālē un izklāstītu situāciju nevis bremzētu rindu.
kādu rindu , jūs par ko ? izlasiet nosaukuma
😂😂😂kur viņus meklēt ? nekad nav
tad nav japardot preces ar defektu un pēc likuma pārdevējam jāatrisina problēmas būtību jo pircējam ir tiesības vērsties patērētāju tiesības .
Viss skaidrs ar jums...
Brāķi gadās nav nekas tāds ārpus šis zemes, lai tagad meklētu kašķi vai izdevību. Man arī nākas saskarties ar ārpus termiņiem vai retu reizi brāķi - nododu informāciju darbiniekiem.
Rets ražošanas brāķis ir iespējams arī premium klases lietām. Tur nav neviens vainīgs. Prasīt kaut ko vadītājais nav jēgas, viņa labi, ja papīru darbā orientējas. Pārdevēji, bieži vien, nesaprot, ko pārdod. Kāda defektu pārzināšana? Protams, ir arī reti pārdevēji, kuri pat normālam mužikam prot ko ieteikt. Ir tur pat sievietes, kuras objektos pamatīgus remontus veikušas..
Ja šādi kā aprakstat ari vērsāties pie pārdevēja tad nebrīnos, ka viņš neko nesaprata un pasauca vadītāju kura arī neko nesaprata. Ko nozīmē nevarēja paskaidrot? Jūs uzdevāt jautājumu "kapēc ar defektiem" un "kapēc nevar apmainīt" un pārdevējs stāvēja un klusēja vai arī atbildēja "nevaru paskaidrot"? Visdrīzāk jums viss tika skaidri paskaidrots...
Aņka tu ei no tundras .