K Senukai - Slikts Serviss un Drausmīgs E-veikals
Uz ziemassvētkiem veicu pasūtījumu, kuru solīja piegādāt līdz 23.12, kad zvanīju klientu servisam, solīja, ka vēlākā piegāde tiek plānota uz 24.12, bet tas netika izdarīts. Pasūtījumu atcēlu, un aizbraucu uz veikalu nopirkt preces, jo nevarēju radiniekus atstāt bez dāvanām.
Rezultātā, ne pasūtījums tika atcelts, ne atgriezta nauda, un tagad man ir gan preces, ko uzdāvināju, gan arī tās, kuras nopirku veikalā. Kad zvanīju atkārtoti klientu servisam, man teica, lai rakstu e-pastu.
Secinājums - e-veikalā neieteiktu iepirkties, klientu servisā strādā cilvēki ar 9-klašu izglītību, un piegādes serviss ir draņķīgs.
Ceru, ka šī atsauksme kādam ietaupīs laiku.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (2)
Savlaicīgi par tādam lietām vajag domāt.
Man nochakareja vairak ka menesi un tagad vispar saka ka nebus - nu tad cik laicigaak jadoma par tadam lietam ja pasutijumu veicu 2 Novembri?
Man no Kinas atraak atnaca neka shie tepat pa LAtviju chakarejas! tev liekas tas normali? vai tu pats strada tur?