K Senukai - Slikts serviss, nekvalitatīva prece
Liepājas K senukai iegādājos Electrolux EACM-12 CG/N6 kondicionieri. Pieslēdzot un testējot, secināju ka ierīce nestrādā pilnvērtīgi. (Skaļa nepatīkama skaņa un ierīce karsa un vibrēja vairāk kā vajadzētu) 28.06.2021. Ierīce tika nodota uz servisu ar defektācijas aprakstu Ozols K senukai. Pēc 15 darba dienām nekāda ziņa nebija saņemta un sazinājos ar K senukai. Pēc 3 dienām nekādu atbildi neesmu saņēmis. (Paziņojuma Nr. 201027601, Klients: 9458275 9428001566096, čeka nr. 50/1169).
Tā kā šī ir sezonāla prece, protams tas ir rezultējies papildus izdevumos, manā gadījumā 170 eur ventilatora iegādē, bet nu jau no uzticamāka tirgotāja.
Mans ieteikums neizvēlēties K senukai uz vērtīgāku tehniku iegādi, izvērtējot izplatītāju cenu atstājot otrā plānā, bet zinot ka saņemsi kvalitāti, pārbaudītu preci un labu servisu problēmsituācijās. To vai šis ir vienreizējs gadījums, vai prece tiek pasūtīta no zemākas kvalitātes piegātājiem, protams apgalvot nevaru.
Šajā gadījumā, diemžēl, K senukai sevi ir pierādījis kā ļoti lēnu problēmu risinātāju un šobrīd nav pat skaidrs vai un kad problēma tiks atrisināta.
Labrīt,
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai klientu servisu.
Atvainojamies par radušos situāciju.
Esam nodevuši Jūsu sniegto informāciju atbildīgajiem speciālistiem kuri tuvākajā laikā ar Jums sazināsies.
K Senukai
Добавить комментарий