РешеноK Senukai - Slikts serviss, melošana, bojāta prece
Pasūtījuma nr. E00598198. 03.01.2022. Nopirku e-veikalā izkliedētāju 15l. Izskatījās labs. Piegāde nepareizā datumā. Instrukcijas latviešu valodā nebija. Saliku pēc svešvalodām. Konstatēju pēc pievienotā saraksta, ka detaļas, to skaits nesakrīt. Saliku. Konstatēju, ka izkliedētājs negriežas. Divu konusveidīgo zobratu mehānisms plastmasas futlārī uz riteņu ass jau bija saliktā veidā, tā paredzējis ražotājs. Bet nekā. Rezultāts, ka jau 24.01. 2022. Informēju viņu klientu servisu, kaut par servisu to nevar nosaukt. Jau vairāk kā mēnesis pagājis. Viņiem arī norādīju, ka der tikai maiņa, bet viņu ''klientu speciālisti'' truli atkārto, ka lai nododu preci veikalā, ka lai nosaku datumu, kad kurjers varēs savākt preci un tai jābūt izjauktai un sapakotai. Rezultātā 8 nedēļas pagājušas, samaksājis esi, vēl fotografē, sūti, un tevi nostāda fakta priekšā, ka izjauc, atmaksāsim, par ko ticamības nav. Un piegādes izdevumi mīnusā, atmaksās preces cenu. Ja gribat problēmas un neatbilstošu aprakstam preci, tad izvēlaties Ksenukai, un ja kaut kas nebūs tad nožēlojams servissveidīgs pakalpojums tiks nodrošināts ar visādiem paldies par informāciju, atvainojamies un atkal atkal atkal. Visu izdarīju kā paredzēts, bet viņi tirgo nedrošu preci, ko pēc likuma nedrīkst darīt. Pierādījums, ka šie melo ir, tas, ka ierakstīja, ka esam vienojušies, bet kaut kā nezinu par ko. Citēju: ''
atbilde no Senukai Support pārstāvja atbilde 16.02.2022
labdien!
Paldies, ka esat mūsu klients un sazinājāties ar mums! Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Mums rūp mūsu klienti un jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Esam ar jums vienojušies par situācijas risinājumu. Vēlreiz atvainojamies par nepatīkamo situāciju un patiesi ceram uz pozitīvu turpmāku sadarbību. '' un 1a ir tas pats Ksenukai. Nožēlojami.
tagad situācija ir atrisināta. Saglabāju preci, kuru pats saremontēju , viņi ieskaitīja kompensāciju . Pēdējā informācija ir , ka šajā veikalā vēl iepirkšos.
Добавить комментарий