www.sudzibas.lv K Senukai Slikts serviss, klientu ignorēšana un ņirgāšanās par tiem

РешеноK Senukai - Slikts serviss, klientu ignorēšana un ņirgāšanās par tiem

Pasūtījuma numurs: e00456371

26.10.2021. Veikalā Ksenukai nodevu preci (jaucējkrānu Domoletti Yukon Dyu126.5cmat) garantijas remontā, bet vēl joprojām neesmu saņēmis to atpakaļ un izskatās, ka pārdevējs to ir pazaudējis.

20.11.2021. Biju veikalā uz vietas, neviens neko nezin. Savu eksemplāru par pieņemšanu pazaudējuši - prasīja, lai iedod nokopēt. Darbinieks bija gatavs dot kaut kādu jaucējkrānu, bet teicu, ka šis nav īstais. Pusotru stundu staigāju no viena veikala gala līdz otram, jo nezin, kuram tad jārisina šis jautājums. Teica, ka noskaidros visu un dos ziņu.

21.11.2021. Saņēmu zvanu, ka jaucējkrāns ir atnācis no Lietuvas un viņiem vajag 2 dienas, lai atrastu, kur tieši noliktavā tas atrodas.

24.11.2021. Devos uz veikalu pēc savas preces. Izrādās, ka nekas nav atnācis. Darbinieki Saka, ka esot nosūtīts uz Lietuvu garantijas servisu.

07.12.2021. Rakstīju, ka 30 dienas pagājušas un jautāju, kur ir mana prece. Saņēmu atbildi, ka viņiem ir 14-70 dienas laika, lai veiktu garantijas apkalpošanu. Ptac likums (30 dienas) uz viņiem neattiecas un viņu izsniegtā izziņa par pieņemšanu garantijas remontā ir augstāk stāvoša, jo tur ir rakstīts 14-70 dienas.

04.01.2022. Jautāju, kur ir mana prece, jo 70 dienas pagājušas. Uz ko man atbildēja, ka noskaidros situāciju un sazināsies ar mani. Pagājušas 70 dienas un tikai tad sāk skaidrot, kad klients jautā pēc savas preces.

10.01.2022. Neviens vēl nav sazinājies. Pagājušas 78 dienas, kad prece nodota garantijas remontā.

Tā lūk, vērts padomāt cik uzticams ir šis komersants un kāda ir viņa attieksme pret klientiem!

10.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Senukai Support Ответ от представителя 21.01.2022

Labdien, Mārtiņ!
Atvainojamies par ieilgušo situācijas risināšanu, iepriekš ar Jums jau sazinājāmies un situāciju atrisinājām. Dažkārt, no mums neatkarīgu iemeslu dēļ, prece atrodas servisa centrā ilgāk kā plānots. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību.

Дополнено Mārtiņš Strupis 21.01.2022

Sveiki,
Situācija vēl nav atrisināta.
Man atsūtīja kaut kādu pavadzīmi ar mīnusa zīmi, bez jebkādiem paskaidrojumiem. Kad pats pajautāju, kas notiek tālāk man teica, ka atgriezīs naudu. Uz jautājumu,
pēc cik ilga laika tad tas notiks, atbildes nav.

Жалоба успешно разрешена Mārtiņš Strupis 29.01.2022

Problēma atrisināta 92 dienu laikā!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы