www.sudzibas.lv K Senukai Slikts serviss, cilvēku maldināšana

K Senukai - Slikts serviss, cilvēku maldināšana

Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, ja preci nevar saņemt kādā no veikaliem vai nav teikts, ka prece ir noliktavā (kas nozīmē, ka saņemšana būs salīdzinoši ātra) . Man pasūtījums (e00384841) izvērtās ļoti mokošs - pirmkārt tāpēc, ka sadalīja pa daļām un lieki piebilst, ka pirmajai piegādātajai precei tika pielikta piegādes izmaksa, kas attiecas uz visu pirkumu. Jau sākotnēji zināju, ka prece jāgaida 3 nedēļas, bet tā kā nebija steidzami nepieciešama, nolēmu pasūtīt un gaidīt. Pasūtījumu veicu 5.06 un neticēsiet - 30.07 atcēlu, jo ntās reizes notika solīšana, ka drīz būs... Telefoniski man teikta ļsilti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, ja preci nevar saņemt kādā no veikaliem vai nav teikts, ka prece ir noliktavā (kas nozīmē, ka saņemšana būs salīdzinoši ātra) . Man pasūtījums (e00384841) izvērtās ļoti mokošs - pirmkārt tāpēc, ka sadalīja pa daļām un lieki piebilst, ka pirmajai piegādātajai precei tika pielikta piegādes izmaksa, kas attiecas uz visu pirkumu. Jau sākotnēji zināju, ka prece jāgaida 3 nedēļas, bet tā kā nebija steidzami nepieciešama, nolēmu pasūtīt un gaidīt. Pasūtījumu veicu 5.06 un neticēsiet - 30.07 atcēlu, jo ntās reizes notika solīšana, ka drīz būs... Telefoniski man teikta ļoti dažāda info - 29.06 - ka mazliet kavēs, bet 2 dd laikā būs. 5.07 - noskaidros un pārzvanīs, lieki teikt, ka neatzvanīja. 6.07 - esot nodots kurjeram un 8.07 būs piegāde. 9.07 - nezina, kad būs, lai gaidu nākamo nedēļu. Tā pat 9.07 sarunā, kad es esmu jau n reizes maldināta un iestājas dusmas, man vēl paprasa vai prece ir aktuāla, un to, ka vienas dienas laikā man atbildi neviens nesniegs. Uz teikumu par to, lai noskaidro no kolēģiem un atzvana, netiek adekvāti reaģēts un izliekas nedzirdam šo manu lūgumu. Beigās tomēr man pazvana kāds un pasaka, ka ir problēmas ar pasūtījumu, bet nu līdz 16.07 tiešām būs, iespējams pat ātrāk. Njā, bet ar to stāsts nebeidzās. 16.07 preces protams nav, rakstu epastu, jo vairs negribu gaidīt uz operatoru, kas neko tā pat nepateiks. Uz epastu saņemu tik pat izsmeļošu un skaidru atbildi - "diemžēl, jūsu pasūtījuma piegāde ir aizkavējusies, informāciju precizēsim un sniegsim jums atbildi. ". Pacietības mērs jau diezgan izsmelts, bet nu vēl 20.07 rakstu eastu, uz to neatbild. 21.07 vēl reiz rakstu un saņemu atbildi - "atbilde tiks sniegta, tiklīdz tiks precizēta informācija. Atvainojamies par ilgo gaidīšanu. Vai pasūtījums ir aktuāls? ". Bet protams, ka precizētā atbilde netika sniegta un kas tas par jautājumu, vai prece aktuāla, ja interesējos par statusu, tad jā, ja nē jau būtu atcēlusi. Es sniedzu atbildi, ka gaidīšu, ja piegādās 29. - 30.07, bet nu 29. 07 uz epastu neatbildēja, zvanīju operatoram, kas mani pārsteidza ar iemeslu, kāpēc nav piegādāts un joprojām nevar piegādāt - nevar atrast preci noliktavā! Nu jā, saprastu, ja meklētu kkādu mazu preci, bet nu 2 virtuves krēslus nevar atrast mēnesi. Darbiniekiem noteikti pienākas prēmijas, par labi padarītu darbu - gan noliktavas darbiniekiem, gan klientu apkalpošanas speciālistiem. Tāda nu bija mana pieredze, un jā atgrieza naudu, bet ne jau piegādes izmaksas daļēji. Man sanāk, ka pirmo preci ko piegādāja, iegādājos pa "lēto" ar 6.99 piegādi. Odziņa uz tā visa arī tas, ka beigās jūlijā kkad skatījos, ka precei ir 30% atlaide (sākumcena gan nebija tā, par kuru es veicu pasūtījumu, bet nu mazliet lētāk sanāktu) . Ki teikt, ka neatzvanīja. 6.07 - esot nodots kurjeram un 8.07 būs piegāde. 9.07 - nezina, kad būs, lai gaidu nākamo nedēļu. Tā pat 9.07 sarunā, kad es esmu jau n reizes maldināta un iestājas dusmas, man vēl paprasa vai prece ir aktuāla, un to, ka vienas dienas laikā man atbildi neviens nesniegs. Uz teikumu par to, lai noskaidro no kolēģiem un atzvana, netiek adekvāti reaģēts un izliekas nedzirdam šo manu lūgumu. Beigās tomēr man pazvana kāds un pasaka, ka ir problēmas ar pasūtījumu, bet nu līdz 16.07 tiešām būs, iespējams pat ātrāk. Njā, bet ar to stāsts nebeidzās. 16.07 preces protams nav, rakstu epastu, jo vairs negribu gaidīt uz operatoru, kas neko tā pat nepateiks. Uz epastu saņemu tik pat izsmeļošu un skaidru atbildi - "diemžēl, jūsu pasūtījuma piegāde ir aizkavējusies, informāciju precizēsim un sniegsim jums atbildi. ". Pacietības mērs jau diezgan izsmelts, bet nu vēl 20.07 rakstu eastu, uz to neatbild. 21.07 vēl reiz rakstu un saņemu atbildi - "atbilde tiks sniegta, tiklīdz tiks precizēta informācija. Atvainojamies par ilgo gaidīšanu. Vai pasūtījums ir aktuāls? ". Bet protams, ka precizētā atbilde netika sniegta un kas tas par jautājumu, vai prece aktuāla, ja interesējos par statusu, tad jā, ja nē jau būtu atcēlusi. Es sniedzu atbildi, ka gaidīšu, ja piegādās 29. - 30.07, bet nu 29. 07 uz epastu neatbildēja, zvanīju operatoram, kas mani pārsteidza ar iemeslu, kāpēc nav piegādāts un joprojām nevar piegādāt - nevar atrast preci noliktavā! Nu jā, saprastu, ja meklētu kkādu mazu preci, bet nu 2 virtuves krēslus nevar atrast mēnesi. Darbiniekiem noteikti pienākas prēmijas, par labi padarītu darbu - gan noliktavas darbiniekiem, gan klientu apkalpošanas speciālistiem. Tāda nu bija mana pieredze, un jā atgrieza naudu, bet ne jau piegādes izmaksas daļēji. Man sanāk, ka pirmo preci ko piegādāja, iegādājos pa "lēto" ar 6.99 piegādi. Odziņa uz tā visa arī tas, ka beigās jūlijā kkad skatījos, ka precei ir 30% atlaide (sākumcena gan nebija tā, par kuru es veicu pasūtījumu, bet nu mazliet lētāk sanāktu) .

12.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Senukai Support Ответ от представителя 13.08.2021

Labdien, Ieva!
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece kavējas no piegādātāju noliktavas, dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Saistībā ar radušos situāciju veicām piegādes izmaksu atgriešanu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы