K Senukai - slikts serviss
Bieži iepērkos K Senukai veikalos, bet 8.10.2025 veikala pārdevējs sagādāja nepatīkamu pārsteigumu.Ierados veikalā pie Jūrmalas šosejas, Priedaines ielā apmēram plkst. 17 00, jo bija nepiciešams nopirkt 63m2 linoleju, Kad pārdevējam pajautāju, ka vēlos iegādāties linoleju viņš man atbildēja, ka pašlaik ir aizņemts. Pacietīgi gaidiju savu rindu, bet kad pienāca mana rinda, pārdevējs mani atteicās apkalpot, es gāju viņam līdz jo nesapratu kas notiek, ar tādu attieksmi un pazemojumu esmu saskāries pirmo reizi. Pārdevējs bija rupjšun nekorekts, mani uzrunāja uzreiz uz TU, es pat apmulsu. Vel mani pārsteidzā ka pārdevēji lika pircējam, kuram grieza paklājus turēmērlenti, padot un turēt līneālu ar kura palīdzību nogrieztpaklāju, kā arī izteica nekorektus un rupjus jokus pircēja virzienā. Viņa vārdu nevarēju saskatīt jo neredzēju pārdevēja atpazīšanas zīmi. Pārdevējs bija liela auguma ar īsiem sirmiem matiem.
Kad iepirkos Ozola, bija laba un laipna apkalpošana. Uzskatu ka mani kā patērētāju atteicās apkalpot. Varbūt jūsu veikalos pircējam pašam jānogriež nepieciešama daudzuma linolejs tā nav pareiza pārdošanas pieeja.
Labdien,
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi.
Mums ir svarīgi nodrošināt laipnu un profesionālu apkalpošanu ikvienam klientam, tāpēc atvainojamies, ja Jūsu apmeklējuma laikā tā nav bijusi atbilstoša mūsu standartiem.
Jūsu sniegtā informācija ir nodota izvērtēšanai atbildīgajām personām, lai situāciju pārrunātu ar iesaistīto darbinieku un nepieļautu līdzīgus gadījumus nākotnē.
Ja vēlaties, varat ar mums sazināties, rakstot uz [email protected], un norādīt savu kontaktinformāciju saziņai.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies, ka palīdzat mums uzlabot apkalpošanas kvalitāti.
Ar cieņu,
K Senukai
Добавить комментарий