K Senukai - Slikts serviss
Neiesaku, kaut ko sūtīt no ksenukai- lielākas preces. Ja tomēr pasūtat, no sākuma pārbaudīt uz vietas, un tikai tad apmaksa. Ja uzreiz apmaksāsiet, un ne nebūs kādas detaļas, būs liela čakaresana. Bija pasūtīta gulta,saņemot(20.08) uzreiz tika konstatēts ka nav vienas detaļas.Attiecīgi arī uzreiz tika sazināts ar ksenukai.Visas bildes-aizsūtīju.Pēc tam klusums, vienmēr pašai jāzvana un jāprasa kas un ka. Darbiniece Evita, vispār neatbild uz e-pastiem (tikai pēc zvaniem vai aptaujas aizpildīšanas).Bija piedāvāts atgriezt gultu,uzreiz piekritu. tur arī
čakarešana bija.Gultu no manim kurjers paņēma 04.09.2025!Nauda vēl joprojām nav atgriezta. Kaut no sākuma pa tel.darbinieks teica 14dienu laika (kad no mums paņem gultu)! Zvanot 15.09 darbiniece man sāka, ka pie viņiem gulta reģistrēta no 12.09 (+14dienas). Zvanot šodien 22.09, prasot vai beidzot es šonedēļ saņemšu savu naudu. Man darbiniece saka, ka laikam ne! Nopietni ? Cik var jau, čakarēt prātu ?! Un kad saņemšu, naudu viņa nezin! Ļoti jau gribas, lai man atgriež naudu! Mēnesi tiek čakarets prāts!
Labdien!
Atvainojamies par nepatīkamo iepirkšanās pieredzi un sagādātajām neērtībām.
Tiklīdz saņēmām Jūsu ziņu, nekavējoties informējām piegādātāju par radušos situāciju un lūdzām atsūtīt trūkstošo detaļu. Šādu gadījumu risināšana diemžēl nevar notikt vienas dienas laikā, tāpēc informējām, ka sazināsimies ar Jums, tiklīdz būs jaunumi.
No savas puses pieteicām kurjeru preces paņemšanai, un naudas atmaksa tiek veikta 14 dienu laikā no brīža, kad prece ir nogādāta mūsu noliktavā. Naudas atmaksa Jūsu pasūtījumam jau ir veikta.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz veiksmīgu sadarbību nākotnē.
Добавить комментарий