K Senukai - Slikts serviss
Saņēmu bojātu preci (dīvānu) kuru gaidīju ilgāk nekā bija plānots, tagad nevaru to atgriezt un saņemt manu naudu atpakaļ, jo Sofija no klientu servisa nevar organizēt to ar kurjēru.
Pirmo reizi kurjers sazinājās ar mani, kad viņš varēs savākt bojāto preci, bet kad uzzināja ka tas ir dīvāns, atteicās braukt, un teica ka viņam vajag palīgdarbinieku, un prasīja to noskaidrot ar veikalu strādniekiem.
Kad zvanīju uz veikala klientu servisu, darbinieks teica rakstīt e-mailu Sofijai, viņš par to neatbild, un nodot iformāciju Sofijai atteicās.
Un tad man atpakaļ vajadzēja rakstīt Sofijai, par šo problēmu.
Pagāja jau daudz laika, rakstīju Sofijai no klientu servisa par atgadinājumu atrisināt šo jautājumu, viņa tikai raksta ka atrisāns šo jautājumu un viss.
Labdien,
Paldies par Jūsu viedokli. Mums rūp mūsu klientu pieredze. Žēl uzzināt, ka tā šoreiz nav bijusi veiksmīga.
Esam saņēmuši un apstrādājuši atgriezto preci. Jums tika veikta naudas atmaksa, kas tiek atgriezta 1-4 darba dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo situāciju.
Добавить комментарий