K Senukai - Slikts serviss
Šodien nopirkām 2 bērnu mašīnas t/c ozols, bet, diemžēl, vienai bija sabojāts iepakojums, uz vietas apmainīt nebija iespējas (jo noliktavā preces vairs nebija) . Mums piedāvāja aizbraukt uz lucavsalu ar čeku (jo tur prece bija) . Mēs caur visu pilsētu braucām uz veikalu un plkst. 20: 50 jau bijām tur. Sieviete infocentrā uzreiz bija ļoti neapmierināta. Palīdzības vietā, teica, ko un kad mums vajadzēja darīt. Apgalvoja, ka neviena jau nav pie rotaļlietām, novilka laiku. Rīt bērniem ir dzimšanas diena, svētki būs sabojāti. Manuprāt, šo visu varēja atrisināt (ja darbiniekiem būtu vēlme) . Es neesmu vainīgs, ka darbinieki izdomā beigt savu darbu ātrāk un preces veikalā ir ar sabojātu iepakojumu.
Labrīt,
Paldies, ka dalījāties savā iepirkšanās pieredzē lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Pārbaudīsim radušos situāciju un strādāsim pie tā lai šādas situācijas vairs neatkārtojas.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (3)
Vai Jūs jau agrāk nezinājāt, kad ir Jūsu bērnu dzimšanas diena? Gaidāt līdz vakaram pirms dzimšanas dienas un tad visa pasaule ir vainīga, ka savlaicīgi nespējat sagādāt dāvanas.
Un kāda nozīme ir bojātam iepakojumam, domājat bērnus tas interesē?
1) Tas nav mans bērns un iepakojumam ir nozīme. Ja Jūsu bērnam var uzdavināt koka kasti un vińš būs priecīgs, tad tas nenozīme, ka visi bērni ir tādi.
2) Veikala darba laiks ir līdz 21:00. Es atbraucu laicīgi, nav nozīmes 14:00, 17:00 vai 20:50, ja veikals vēl ir vałā.
Tev mašīna ir vajadzīga vai vesels iepakojums?