РешеноK Senukai - Piegādā pavisam citu preci un uz vēstulēm nereaģē
Šī gada 16 februārī no Senukai internetveikala tika piegādāti manis tur pasūtītie transporta ratiņi. Pasūtījums e00272539
sūtījums bija iepakots matētā plēvē, un nebija bojāts! Saņēmu sūtījumu un veicu apmaksu. Vēlāk preci izsaiņojot konstatēju, ka piegādāta pavisam cita prece! Esmu 1 grupas kustību invalīds, un šie ratiņi man bija nepieciešami, lai nedaudz atvieglotu manas ikdienas gaitas, taču piegādātos, konstrukcijas īpatnību dēļ, nevaru izmantot! Uz maniem e pastiem veikals nereaģē! Ar šo veikalu man jau ir bijušas problēmas jau agrāk vairākkārt, diemžēl mums šeit ir maz izvēles konkrētu preču sortimentam, tādēļ ik pa brīdim iznāk atgriezties šajā veikalā ar domu, varbūt šoreiz viss būs kārtībā! Mēģinu neatkārtot iepriekšējās reizēs pieļautās kļūdas, taču pilnīgi visu diemžēl nevar paredzēt. Neiepērkaties šajā veikalā, un, ja nu tomēr iznāk, šeit nekādā gadījumā neveiciet priekšapmaksu, to atgūt būs grūti, tāpat jums jāmēģina paredzēt visas iespējamās nebūšanas, jo tās šeit noteikti notiksies.
Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, saņemot citu preci.
Jūsu sūtītie e pasti ir nosūtīti servisa nodaļai, Jūs par to informējot e pastā, lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt šo situāciju.
Tiklīdz servisa nodaļa e pastu apstrādās ar Jums sazināsies, par risinājumu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma K Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий