K Senukai - Neinformē par izmaiņām
Pasūtījām preci ar domu, ka to piegādās mūsu atvaļinājuma laikā uz vasaras māju. Pieteicām to jau 28.05. ar plānoto piegādes datumu 11.06. Dienu pirms plānotās piegādes atnāk ziņa gan uz e-pastu, gan sms, ka piegāde kavējas, būs 12.06., neforši bet ok.
12.06. Gaidām piegādi, visu dienu esam mājās, nekur neejam, lai nepalaistu to garām. Plkst. 17:00, kad prece vēljoprojām nav piegādāta zvanu klientu apkalpošanas centram, kur saka, ka lielā apjoma dēļ piegāde ir pārcelta uz 17.06. Nevienā brīdī par to, ka ir notikušas šādas izmaiņas mūs neinformēja, ne e-pastā, ne sms, ne zvana veidā. Ja nebūtu mēs paši pazvanījuši, droši vien vēljoprojām gaidītu.
Ja šī informācija ir zināma klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, kādēļ tā netiek ziņota pircējiem?
Labdien!
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Добавить комментарий