РешеноK Senukai - Maldināšana ar piegādēm
K senukai uzņēmums ar pasūtījumu piegādes kavējumiem pārsteidz jau ne pirmo gadu. Un nevajag to novelt uz kurjerdienestiem - prece tiek nodota kurjeriem ar nedēļu kavēšanos no veikala puses.
9. Jūlijā veicām pasūtījumu mobilajam kondicionierim. Konkrētais modelis tika izvēlēts tāpēc, ka bija pieejams piegādei 14. Jūlijā. Paturējām prāta, ka tas var būt arī tikai izsūtīšanas datums, bet tomēr cerējām uz šo nedēļu (rakstu 12.07.) . Šorīt pārbaudot pasūtījuma statusu atklājās, ka piegāde pārcelta uz 29. Jūliju. Nekādu brīdinājumu vai atvainošanos, kā tas notiktu civilizētajā rietumu pasaulē, nekādu opciju atcelt pasūtījumu turpat veikalā. Sazinājāmies ar klienta centru. "pieprasījums tiks nodots izskatīšanai". Nopietni? Tas vēl ir izskatāms gadījums? Ceram, ka vismaz naudas atmaksu varēsiet veikt ātrāk, nekā 3 nedēļās.
Papildus - pa pusotru pandēmijas gadu uzņēmums joprojām pat nepūlas kaut kā uzlabot internetveikala meklēšanas opcijas, liekot klientiem risināt puzles par to, kā pasūtīt vairākas preces, ja viena pieejama tikai veikalos (ko tā dara internetveikalā tad?) , cita tikai pakomātos, bet trešā ar kurjeru un punkts (pat ja tā ir mazītiņa lieta) . Acīmredzot, veikals domāts tikai rīdziniekiem, kas visu var izņemt uz vietas. Ļoti žēl, ka 1a tika sabojāts vēl vairāk, pievienojoties jums.
Papildinājums:
Pēc mēģinājuma atcelt pasūtījumu E00408897 mums piegādāja kondicionieri jau nākamajā dienā (13.07.). Bet CITU!
Tika pasūtīts
Clatronic CL 3750
12000 BTU, 1345 W, 450 m³/h,
stiligā baltā korpusā par 315.35 € (cena ar atlaidi, pilnā pie 400 €)
Atnāca
Clatronic CL 3716
9000 BTU, 1010 W, 400 m³/h,
melns klucifers par 313.72 €
Tāpat vakar pēkšņi prece pamainījās veikalā - saite tā pati, ved uz citu preci. Rēķinā viss pareizi, sarakstē mums apgalvoja ka atsūtīs tieši CL 3750.
Izskatās pēc ņirgāšanās - ja jau klienti grib atcelt pasūtījumu, aizsūtīsim viņiem pāri pusei Latvijas citu kondicionieri, varbūt neatgriezīs, jo visi mirst no karstuma. Par atgriešanu operatore kūtri paziņoja, ka varam vest uz Rīgu vai rakstīt viņiem, pat nepieminot, vai kurjers būs uz Ksenukai rēķina (ko parasti darītu veikals ar 2021. gada servisa līmeni).
Preci paturam, citādi nesaņemsim neko (jo visā Latvijā jau viss izpardots), bet šo sūdzību NEVAR uzskatīt par atrisinātu.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un vienojāmies par situācijas risinājumu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar mums sazinājās uzņēmuma pārstāve, ļoti atvainojās un piedāvāja 20 € kompensāciju par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl šāda saziņa notikusi tikai pēc publikācijas šeit, nevis pēc mūsu sarakstes un sazvanīšanās ar uzņēmumu personīgi.
Bet tā kā mājās kļuva vismaz nedaudz vēsāks, sūdzību uzskatām par ATRISINĀTU.
P.S.: Starp citu, ja būtu zinājuši, ka tiks atsūtīts tieši šis modelis, kas uz pasūtījuma brīdi maksāja ~250 (nevis 300), paņemtu uzreiz to.
Добавить комментарий