K Senukai - Krāpšana, klientu maldināšana
1. 13.08.2022 pasūtīju ledusskapi standart rff08454a+whcne pa 138eur. 14.08.2022 saņēmu apstiprinājumu. 15.08.2022 atteikumu jo prece nav pieejamā. 18.08.2022 naudas atmaksu
2. Atradu šo preci ksenukai.lv pa 177eur. Padomāju ka 1a.lv nenomainīja cenu un pārdot negribēja. Ap 12: 00 23.08.2022 veicu pasūtījumu (ledusskapis standart rff08454a+whcne, bez saldētavas e00785107) ar piegādi uz mājām. Paskrejot garām opcijai "samaksa ar karti" sazinājos ar internetveikalu pa informatīvo tālruni 66778876. Meitene pateica ka atcelšot pasūtījumu lai es varu veikt pasūtījumu atkārtoti. Pirmajam pasūtījumam statuss tika mainīts uz atcelts
3. Pēc 12: 00 veicu atkārtoto pasūtījumu. Uzstādījumos bija saglabājusies pēcapmaksas opcija. Sazinājos ar veikalu pa informatīvo tālruni, trāpīju uz gudrāku operatori, tā mani iemācīja kā veikt apmaksu kad pasūtījums jau ir noformēts. Veicu apmaksu ar kārti. Pasūtījumam nomainījies statuss.
4. Nejauši pievakarē ieraudzīju ka 15: 24 arī otram pasūtījumam statuss tika mainīts uz atcelts. Sazinājos ar internetveikalu pa informatīvo tālruni 66778876. Operatore ella atbildējusi ka prece nav pieejama, nauda tiks atgriezta 4 dienu laikā. Uz jautājumu kāpēc tā nav izņemta no tirgošanas un kāpēc precei joprojām ir iespēja pasūtīt piegādi uz mājām, ella atbildēja ka tā var būt, jo prece pēkšņi var parādīties!
Jautājums: kāpēc visu dienu mani maldināja ar cerību kā viss ir ok? Es tak biju zvanījusi uz veikalu un bija vismaz divas iespējas mani pabrīdināt ka preces nav.
Secinājums: veikals tirgo neesošo preci, izmanto jūsu naudu un apzināti neveic uzlabojumus savās mājaslapas.
Labdien, Anna!
Paldies Jums par informāciju, tuvākajā laikā tiks veikti labojumi mājaslapā.
Notikušo pārrunāsim, lai šādas situācijas turpmāk nepieļautu un mēs varētu sniegt mūsu klientiem tikai labāko apkalpošanas pieredzi.
Atvainojamies par nepatīkamo situāciju un patiesi ceram uz pozitīvu turpmāku sadarbību.
Комментарии (3)
Vairāk reizes saskaros ar veikalu ksenukai un visu laiku ir problēmas interneta izvēlēta prece nekad nav uz vietas un nav saprotams priekškam ir vajadzīga tāda iespēja sūtīt caur internetu. Veikalam pilnībā vienalga uz klientiem
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Man liekas, ja ne visās, tad vairums lapās neviens nesek. Atjauno pēc pasūtijuma fakta, ja atjauno vai arī pēc kaut kāda ilgāka laika.