K Senukai - Krāpšana
Pasūtīju preces internetā, bet izrādās, ka tās var tikai saņemt Liepājā vai Tukumā. Tā ir visīstākā krāpšana un diskriminācija. Te būtu darbs Patērētāju aizsardzības birojam. Melīgas reklāmas izplatīšana un veikala meli, ka tas esot bijis norādīts jau sākumā.
Labdien!
Paldies par Jūsu komentāru. Vēlamies paskaidrot, ka pie katras preces mūsu interneta veikalā jau sākotnēji tiek norādīta tās pieejamība un saņemšanas vieta. Ir preces, kuras tiešām iespējams saņemt tikai konkrētajā "K Senukai" veikalā, piemēram, Liepājā vai Tukumā, jo šo preču sortiments ir pieejams tikai attiecīgajos veikalos un tās netiek pārvietotas starp veikaliem vai piegādātas ar kurjeru.
Šī informācija nav slēpta vai maldinoša — tā tiek skaidri norādīta pie preces jau pasūtījuma veikšanas brīdī.
Mēs atvainojamies, ja tas nav ticis pamanīts, un aicinām pirms pasūtījuma noformēšanas rūpīgi pārskatīt piegādes un saņemšanas nosacījumus.
Jauku dienu vēlot!
Комментарии (1)
Tavs komentārs ir saprotams, un dusmas šādā situācijā ir pamatotas — īpaši, ja pasūtīšanas procesā netika skaidri norādīts, ka preces pieejamas tikai dažās konkrētās vietās. Šeit ir uzlabota un strukturētāka versija, ko vari izmantot kā atsauksmi (Google, Facebook, Trustpilot u.c.), vai arī kā pamatu s*dzībai PTAC.
K Senukai – maldinoša informācija un preču nepieejamība
Veicu pasūtījumu K Senukai interneta veikalā, taču pēc apmaksas atklājās, ka pasūtītās preces iespējams saņemt tikai Liepājā vai Tukumā. Ne tikai tas nav loģiski — tā nav norādīta kā ierobežojuma informācija iepirkšanās procesā, bet tas arī būtiski ierobežo klienta iespējas saņemt pasūtījumu, īpaši ja dzīvo citviet Latvijā.
Šāda prakse ir maldinoša un nepamatoti ierobežo patērētāju tiesības, radot iespaidu, ka prece ir plaši pieejama, bet pēc pirkuma izrādās pretējais. Tas ir nepieņemami un robežojas ar krāpšanu vai vismaz melīgu reklāmu.
Veikals vēlāk apgalvo, ka šī informācija bijusi norādīta jau sākumā, taču es un daudzi citi to nepamanījām, kas nozīmē — tā nav izcelta saprotamā un skaidrā veidā.
Šādas situācijas būtu jāvērtē Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Ja vēlies iesniegt oficiālu s*dzību PTAC:
To vari izdarīt šeit:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-stridu-risinasana
S*dzībā vari norādīt:
pasūtījuma datumu,
pasūtīto preču nosaukumus,
kur bija norādīta (vai netika norādīta) preces saņemšanas vieta,
saraksti ar K Senukai, ja tāda ir.