K Senukai - Klientu maldināšana, zemas kvalitātes klientu serviss
12.05.23 internetveikalā iegādājos baseinu (729€) . Pirkuma brīdī piegāde norādita 11.06.24. Vēlāk nomainīja uz 13.06.24, tas ir vakar. 14.06.24 vēl neesmu saņēmis savu preci, kaut gan aplikācijā piegāde vēljoprojām 13.06.24. Kopš vakardienas esmu zvanījis klientu atbalstam 4x reizes. Atbildes mainās atkarībā no runātāja. 2x teica, ka piegāde uz 17.06.24, jo prece kavējas no piegādātāja. 2x teica, ka prece ir ksenukai noliktavā rigā uz paletes jau gatava izsūtīšanai un, ka varēšu saņemt 13.06.24 vakarā vai 14.06.24. E-pastā saņemu ziņu, ka prece tomēr ir pie piegādātāja, nevis ksenukai. E-pastā uz maniem jautājumiem neatbild, bet tikai atvainojas par kavēšanos. Piedevām kā mierinājumu pie 729€ pirkuma man piešķir 5€ kuponu nakāmajam pirkumam ar minimālo pirkuma summu 39€! Nopietni? Jūs atkal gribat, lai tērēju naudu un gaidu pusotru mēnesi kaut kādu preci x? Sliktākais klientu serviss Latvijā, iespējams, baltijā.
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl gadās situācijas, kad kavējas preču ienākšana no piegādātāju noliktavas. Jūsu sūtījums 14.06.2024 tiek nodots piegādes dienestam, lai tas tiktu nogādāts uz Jūsu izvēlēto saņemšanas punktu. Plānotā pasūtījuma saņemšana 17.06.2024.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Atkal melojat! Pienāca sms, ka preci varu saņemt 18.06 nevis 17.06. Jūsu standarta tirdzniecības nozares atbildes neapmierinātiem klientiem šeit galīgi neder, Paldies par neko!
Комментарии (2)
Tāpēc es labāk pārvaru savu slinkumu un iegādājos tikai klātienē, ja nav pieejams klātienē, nu tad iztieku bez. Nevis čakarēju sev nervus ar šitām piegādēm.
Bagāts dara kā grib, taupīgs kā var!