РешеноK Senukai - Kārpšana, neatgriež naudu
Maijā atgriezām preci K Senukai veikalā garantijas remontam. Divu mēnešu laikā zvanījām un lūdzām sniegt informāciju par mūsu ierīci bet K Senukai darbinieki tikai apsolīja piezvanīt un sniegt informāciju, bet neviens nezvanīja un nerakstīja.
Beidzot saņēmām zvanu, ka ierīci nav iespējams salabot un nauda obligāti tiks atgriezta nākamnedēļ. Naudu tā arī nesaņēmām, piezvanījām vēlreiz un uzklausījām "laipnu" operatoru, kurš teica, ka vispār nezina, kāpēc zvanīja no K Senukai un apsolīja naudas atgriešanu, jo nekādas informācijas viņiem joprojām nav.
Neatliek nekas cits, ka rakstīt sūdzību PTAC.
Labrīt,
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai klientu servisu.
Atvainojamies par radušos situāciju.
Lūdzu sazinieties ar mums elektroniski uz [email protected] norādot veikalu kurā preci nodevāt garantijā un Jūsu kontakttelefonu lai varam ar Jums sazināties.
Gaidīsim no Jums ziņu.
K Senukai
Добавить комментарий