K Senukai - K senukai / Pasīvi darbinieki
Š. G.10.07. Pusdienas laikā iepirkos veikalā ozols. Jau zālē sastapos ar pasīvu attieksmi no darbinieku puses un neloģisku preču izvietojumu. Lai atrastu man nepieciešamās preces - tvertni roku mazgāšanai (izrādījās, ka viņa pieejama tikai interneta veikalā, vismaz pēc darbinieku sniegtās informācijas) un kempinga dušu nācās aptaujāt 4 veikala darbiniekus un staigāt no nodaļas uz nodaļu. Lai taupītu laiku, nolēmu izmantot pašapkalpošanās kasi. Noskanēju lojalitātes karti, tādejādi sevi identificējot un centos veikt apmaksu par sevis izvēlētām precēm. Šorīt saņēmu zvanu no policijas, ka es esmu preces nozagusi. Policijas rīcībā esošajā video redzams, ka es preces nezogu, bet veicu par tām apmaksu. Pašapkalpošanās kasē bija darbinieks, kura uzdevums bija man palīdzēt veikt apmaksu un norādīt, ka apmaksa nav notikusi. Nekvalificētā personāla, nepilnīgās kasu sistēmas dēļ ir notikusi neslavas celšana, man bija jātaisnojas policijai un drošības dienestam, ka es neesmu noziedzniece.
Labdien!
Paldies, ka dalījāties savā iepirkšanās pieredzē.
Mēs patiesi novērtējam Jūsu viedokli, tas mums ir svarīgs. Pateicoties Jums, varam uzlabot procesus, lai novērstu šādu situāciju atkārtošanos un sniegtu mūsu klientiem labāku apkalpošanu.
Telefoniski ar Jums sazinājāmies un situācijai ir rasts risinājums.
Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
Комментарии (1)
Darbiniekam nav tāda pienākuma" palīdzēt veikt apmaksu " un "kontrolet samaksu". Savukārt jūsu pienākums ir sagaidīt čeku un tiksi tad jūs drīkstat pamest veikalu. Tad jau visi sāksim imitēt maksāšanu un aiziet ar precēm, līdz galam nenorēķinoties.