РешеноK Senukai - Internetveikals un klientu serviss - nulle!
16. Janvārī pasūtīju 2 izlietnes un dušas krānus Cenā pāri 200 euro, tas, ka prece atnāca vairākas dienas vēlāk, nekā bija teikts, tas vēl sīkums. Bet kas tas par klientu servisu uz kura tālruni man šajās divās nedēļās - zvanot katru dienu neviens nekad nav atbildējis. Sorry, bet visiem ir jauni laiki un visi esam vienādā situācijā, bet kā var būt tā, ka man neviens neatbild 2 nedēļas, ne uz epastu, ne uz zvaniem. Man ir atnākusi prece-brāķis, kurai pietrūkst stiprinājuma detaļas. Tātad vairāk kā 100 euro vējā, kurus vēlos atpakaļ vai samainīt šo preci. Esmu ļoti neapmierināta, jo šis process stāv pilnīgi uz vietas un netaisos ne vienā brīdī klausīties pēc tam, ka kaut kādi atgriešanas termiņi ir beigušies, jo jūsu serviss ir nulle! Lūdzu risiniet sava pilnīgi nekāda servisa problēmas un es gaidu atbildi kā man rīkoties.
Labdien,
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Zvanu centrs šajā periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem.
Informācija nodota servisa nodaļai.
Tiklīdz e pasts tiks apstrādāts ar Jums sazināsies, par risinājumu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma K Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий