www.sudzibas.lv K Senukai Interneta veikals

K Senukai - Interneta veikals

Vēlējāmies iegādāties ēmakrēslus. Tika veikts pasūtījums caur internetveikalu K Senukai majas lapā. Tika apstiprināts, pēc pāris stundām atnaca ēpastā, ka tomēr atcelts. Iegāju paskatīties mājaslapa, radijas ka 5. Gab. Pieejami vel, atkal pasūtīju. Atkal atnaca apstiprinājums, un atkal pec laika atcēla. Sutiju citus krēslus, tieši tas pats. Pasūtīju 5-6 dažādu krēslu modeļus, visu laiku tas pats, apstiprina un atcel, neesot noliktava. Tev majaslapa rada pieejams. Viniem vispār ir kresli pieejami? Ka var but 5-6 dažādi kresli nav pieejami? Zvanot, man saka ka nolikta vairs nav. Es saprastu viens modelis, bet ne jau tik daudz dažādu modeļu.
Beigas, skatoties citus krēslus, jo esam bez kresliem, skatījos pasutit varbūt varu kādus, kas uz vietas pieejami. Prakstiski tadu nebija. Un es vairs nevaru neko pasutit ar maksāšanu pie saņemšanas skaidra nauda. Varu tikai ar karti vai interneta banku norēķināties, tas sanak, ka atkal nebus prece un man nauda, jo gaidīšu atgriesanu! Interesanti, ka mans virs no sava konta var norēķināties saņemšanas brīdi, bet man ir liegts!
Klientu maldināšana! Un tā nav pirmā slikta pieredze ar viniem. Tika atsūtīts cita reize galds ar defektu, nosists, kur pat nebija pacentusies noņemt uzlīmes, kad ir jau no citiem klientiem atsūtīts atpakal, ka prece ar defektu. Un es biju trešā kliente, kam to galdu ar defektu sūtīja.
Nepatikama pieredze!

23.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Senukai Support Ответ от представителя 2 ч назад

Labdien!

Vēlamies atvainoties par radušos situāciju. Mūsu interneta veikals preces pasūta no piegādātājiem, un, diemžēl, konkrētajā brīdī, kad tika veikts pasūtījums, mēs vēl nebijām saņēmuši atjaunotu informāciju par preču pieejamību. Tas radīja kļūdu preču pieejamības norādē mūsu mājaslapā.

Nekādā gadījumā negribējām maldināt mūsu klientus un saprotam, cik svarīgi ir, lai informācija par pieejamību būtu skaidra un precīza. Līdz ar to, tiklīdz saņēmām atjaunotu informāciju no piegādātājiem, mēs nekavējoties veicām nepieciešamās korekcijas un atjauninājām preču pieejamību mūsu mājaslapā. Preces, šobrīd vairs nav pieejamas mājas lapā un tās nav iespējams pasūtīt.

Vēlamies informēt, ka situācija ar apmaksas metodi pie pasūtījuma saņemšanas ir novērsta un Jums ir iespēja apmaksu veikt pasūtījumu saņemot.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un saprotam, ka šāda situācija var būt izraisījusi neapmierinātību. Mēs ļoti augstu vērtējam mūsu klientus un esam apņēmušies turpināt uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti. Ceram uz turpmāku veiksmīgu un pozitīvu sadarbību nākotnē.

K

Комментарии (1)

Good Intentions 23.03.2025

Ja nevar nosekot, kas ir bieža tendence, tad labāk lai tādu informāciju vispār ņem nost.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы