K Senukai - Drausmīgs klientu serviss
Kautko tādu pieredzējis vēl iepriekš nekad nebiju. Klientu atbalsts un spēja risināt problēmas ir vienāda ar 0.1.
Pasūtījums kavējas, viss kārtībā bez lieka stressa uzdodu jautājumu, vai nav tomēr pazudis, jo 15 dienas kā nav piegādāts, jāpiebilst piegāde no Rīgas x uz Rīgas y punktu. Laika uzskaitīšanu ir no brīžā kā nodots sūtījums kurjepastam.
Šeit viss ko saņemu ka sūtījums tiks piegādāts 1-3 darba dienās... Kā jau spēsiet minēt, tas nenotiek.
Prasu velreiz, vai tiešam nav pazudis, esmu gatavs gaidīt.
Sūtījums esot pārkaušanās punka un pie visa vainīgs COVID...
Es domāju ka visiem skaidrs šobrīd ka latvijā jāgaida sūtījumi, ka kavēsies, bet nu vizsmaz 1% centības palīdzet, neviss vienkārši pateikt Covid vainīgs.
Un kad 20x atkārtojos, ka tomēr Covids noteikti rīga 15 dienas netur šo sūtījumu.
Pretī saņemt, ka nu redzi visu informāciju tev sniedzām, sēdi gaidi ( un zīlē kad tad būs) ..
Kopš pasūtījumu veicu, drīz jau mēnesis, nedomāju, ka kādreiz saņemšu sūtījumu, kas arī ir ok, viss gadās, visādi notiek, bet vismaz no savas puses palīdzat klientam nejusties kā viss nesvarīgākajai personai uz pasaules.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Добавить комментарий