K-senukai Cēsis - Serviss
Pirms 3 nedēļām iepirkos Cēsu veikalā, mani apkalpoja pārdevēja viss bija labi, bet šonedēļ iepērkoties, šī minētā pārdevēja bija jau kā pārdošanas vadītāja un uz lūgumu izrakstīt kūdru nelaipnā attieksmē atcirta, tūlīt pasaukšu pārdevēju! Es esmu šokā un izbrīnā, vai tiešām viens vārds "vadītāja" uz darbinieka kartiņas tik ļoti maina attieksmi pret klientiem un darbiniekiem? Esmu ļoti neapmierināta uz šīs sievietes attieksmes maiņu tik strauji! Ļoti liels fui!
Labdien,
Atvainojamies par nepatīkamo situāciju.
Mēs novērtējam Jūsu viedokli un uzlabosim procesus, lai sniegtu labāku apkalpošanu mūsu klientiem.
Комментарии (4)
Ir vietas, kur, ja esmu vadītājs, nedrīkstu pārdevēja pienākumus pildīt. Pārdevējam savās atskaitēs visi darījumi jāsaraksta.
Tas ir tāpat kā sūdzēties, ka Maximā nepieņēma Rimi karti.
AinaKare, cilvēks ar aprobežotu prātu, nespēj pieņemt pārmaiņas, kas notiek dzīvē. Viņa vēl joprojām grāmatvedei Zintai, kura krīzes laikā strādāja par sētnieci pārmet, ka tā slikti izslaucījusi parka celiņus.
Atvainojos, bet man šķiet ka Jūs mani ar kādu stipri jauciet. Manas vārda un uzvārda māsas Latvijā ir pietiekami daudz, un atļaušos piebilst ka neesmu Cēsniece!
Es tevi ne ar ko nejaucu, neesi nekāds kokteilis. Un tas ka neesi "Cēsniece" nekādi neattaisno tavu aprobežotību!