AS Kesko Senukai Latvia - Krāpšana, slikts serviss
Esiet uzmanīgi, pasūtot preces uzņēmuma mājaslapā!
Lai veiktu preces pasūtīšanu, kā pēdējais solis ir OBLIGĀTA preces apmaksa. No manas kartes noņēma naudu uzreiz un pēc 2 dienām es saņēmu zvanu, ka manas pasūtītās preces nav noliktavā. Lai saņemtu naudu atpakaļ man ir jāuzraksta iesniegums un vēl 14 dienas jāgaida.
Absurds, visos internetvaikalos menedžeri sākumā pārbauda preci un tad klients veic apmaksu. Šeit gluži otrādi, iesaldē naudu uz 16 dienām un man ar iesnieguma palīdzību vēl JĀLŪDZ atgriezt manu naudu.
Tam visam klāt, saņemt, manis pasūtīto, preci uz vietas (Rīgā) nebija iespējams, lai gan pašā veikalā šī prece bija, tikai dārgāk, tādēļ atlika vien izvēlēties piegādi, lai nebrauktu uz Liepāju pakaļ.
Kad menedžeris zvanīja, lai man paziņotu, ka viņiem nav pieejama šī prece, lūdzu vai ir uz vietas tāda pati, tikai citā krāsā, ko redzēju internetveikalā. Viņi nevarot man atsūtīt tādu pašu preci citā krāsā, jo man jāformē jauns pasūtījums, vēlreiz jāapmaksā prece un tad skatīsies vai tā ir uz vietas.
Atbildes uz sūdzību, tiek sniegtas parasta epasta formā ar ortogrāfijas un gramatikas kļūdām.
Esiet uzmanīgi, pasūtot preces internetveikalā un rēķinieties, ka prece jums var netikt piegādāta un nauda iesaldēsies 16-19 dienas.
Marika
Комментарии (6)
Vajadzēja vispirms piezvanīt un tad pasūtīt, citādi nelāgi sanāk ar to uzticēšanos.
Zvans ir paaugstinātas maksas. Savienojas ar automātisko atbildētāju uz reiz, bet atbildēt veikala darbinieki nesteidz, tai vietā tu gaidi un tērē savu laiku un naudu. Brīdī, kad kāds tomēr sadomā atbildēt, tu saproti, ka viņi neko īsti nezin un zvans tiek pāradresēts uz nodaļu. Tobrīd atkal jāgaida uz līnijas, kad pārdevējs atbrīvojas. Kad pārdevējs atbrīvojas, tu pa otram lāgam centies ieskaidrot jau citam veikala darbiniekam, ko tu gribi. Turpmāk viss ir atkarīgs no tevis, cik esi sagatavojies uzdevumam, un veikala darbinieka, cik tas ir zinošs. Tas vis aizņem 10 - 15 minūtes. Tādēļ man negribas tiem zvanīt.
"Absurds, visos internetvaikalos menedžeri sākumā pārbauda preci un tad klients veic apmaksu." - TIEŠĀM?
man neko nepārbaudīja, samaksāju un pēc 6dienām izrādās, ka prece nav pieejama. a naudu gaidu 2nedēļas, kopā 21dienu
Taisnība arī neiesaku,man tā pati problēma ar KSENUKAI.LV, ,par preci naudu paņem un nepiegādā,jāpilda lapa lai dabūtu naudu atpakaļ,manā gadījumā pirku laminātu,tagad jāgaida lai 14dienas lai naudu atgriež.preci apmainīt nevar,nevienā internetveikalā šitā nav ,neiesaku tur iegādāties!
reāls fakts es iekritu uz tieši tā paša principa. itkā ļoti izdevīgi nevar neņemt un tad lai piegāde būtu bezmaksas salasīju kopā par 60eur. pārskaitu un gaidu. 6dienā rakstu epastu, Kur ir preces? izpirkta nav pieejama.
Jāraksta iesniegums, lai atgriež naudu, domāju, ja 1 preci nepiegādās, tad, lai atdod visu naudu. vi ok tikai
un vis mani līdzekļi ir iesaldētu uz vel 2nedēlām.
rakstu, zvanu, nekādas reakcijas.