Jysk (stirnu 26) - slikta attieksme.
Nopirku es jyskā piepūšamo matraci. Mājās piepūtām ar vīru un viņš laida ārā gaisu. Nesu mainīt. Vecākā vadītāja (tāda jauna) laikam Guna man viņu negribēja mainīt. Teica ka paši esam pārdūruši. Atnācām citā dienā un cits vadītājs mums samainīja bez vārdu runas. Domāju vēl vai varbūt uzrakstīt sūdzību uz patērētāju tiesību organizāciju. Nekad vairs neko nepirkšu šajā veikalā.
Комментарии (21)
Veikalā iegādājos gultu, kurai nedarbojās paceļamais mehānisms. Maiņas vadītājs 27.11.2018. Edgars Balodis pat necentās iedziļināties problēmā, jo viņam neesot laika, Savukārt šo attieksmi redzēja darbinieks Sergejs Zāmurs, kurš 10 min šo problēmu atrisināja. Paldies viņam! Uzskatu, ka maiņas vadītājs Edgars Balodis neatbilst ieņemamam amatam, jo ar šādu attieksmi nevar strādāt tirdzniecībā, kura skaitās kā apkalpojošā sfērā.