www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

Jysk - Slikts serviss

Veikalā (Spice) pārdevējs izdarīts,zinošs un iejūtīgs. Klientu serviss klientu pasūtīšanas birojs, pat vēstuli nav spējīgi izlasīt pilnībā,kur nu vēl izpalīdzēt preču apmaiņā utt. Radās iespaids ka meitene sēž savās stundās un visus tik sūti trīs mājas tālāk. Bet stāsta būtībā ir matracī, kuru nopirku augustā.(24). Nu pašu dārgāko 😊, pagulēju divas nedēļas, bet nesadraudzējos ar viņu ☹️, tomēr par cietu. Uzrakstīju 10 septembrī,prasīju ko un kā varam izdarīt norādīju arī citu matraci, kuru vēlos iegādāties. Atbildē, paņemsim jūsu matraci ar kurjeru (49,99e) un nevārda par maiņu. Pagāja nedēļa pēc nodošanas un tikai tad ziņa brauciet pēc dāvanu kartes. Pērkot jau neviens nedomā ka dos atpakaļ. Nu labi dabūju dāvanu karti, viss jau ok tik cenas tā mainījušās un tātad man vēl jāpiemaksā par zemākas klases matraci☹️. Ja atdotu skaidrā naudā es neko pat i nepīkstētu, bet te tu tāds ķīlnieks esi. It kā tev atdod, bet neatdod, naudas vērtību cita. Normālu būtu, ja tiktu saglabāta tā cena, kura bija pirkšanas brīdī. Tas būtu godīgi. Un punktu pielika atbilde :Paldies par ziņu. Jūsu pieteikums jau tā tika apstiprināts izņēmums kārtā, jo klātienē iegādātu matraci var atgriezt tikai šīs akcijas ietvaros https://www.jysk.lv/120n.
17 naktis un izņēmuma kārtā?! Tā kā cilvēki ja pērkat dārgāku preci, neceriet uz kādiem brīnumiem par preces atgriešanu un maiņu. Klientu serviss stradā firmas labā un uz pircēju nošķaudities. Nāks nākošais un nopirks, bet pircēji ir tik cik viņi ir.

29.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от JYSK Latvija klientu serviss Ответ от представителя 30.09.2025

Labdien,
Tā kā prece ir iegādāta klātienē veikalā, tad Patērētāju tiesību likums nenosaka, ka pārdevējam būtu jāpieņem atpakaļ lietota prece, kas Jums vienkārši nepatīk, un jāveic naudas atmaksa pilnā apmērā. 14 dienu atteikuma tiesības piemērojas tikai e-veikalā iegādātām precēm.
Jūsu gadījumā tika piedāvātā atgriešanas opcija, izmantojot piedāvāto iespēju - 120 izmēģinājuma naktis matracim. No JYSK puses process izpildīts korekti, vadoties pēc publiski pieejamās informācijas par preču atgriešanas iespējām. Ja Jums radušies vēl kādi jautājumi, Jūs variet sazināties ar mums rakstot uz [email protected]

Дополнено Oskars 3 30.09.2025

Bet protams, kurš būtu šaubījies, es kā pircējs esmu losis , jo nespēju novērtēt preci. Standarta atšaudīšanās bez iedziļināšanās.

O

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы