Jysk - Slikts serviss
Pirms pāris dienām iegādājos Jysk skapi, viss kārtībā, braucām pēc pāris dienām vēlreiz uz Valmieru, lai nopirktu skapim augšu nu papildus plauktu, redzam, ka internetveikalā rāda, ka ir pieejama Valmierā, jautājam pārdevējam vai jums šis ir uz vietas uz ko atbild, ka paskatīsies redzam, ka ieejiet noliktavā apstājas un vienkārši runājas un tik pat ātri iznāk ārā un pasaka, ka nav jo nevar atrast kaut gan pat redzējām, ka nemeklē, izejot no veikala veicu pasūtījumu internetā, jo redzēju, ka internetā rāda ka ir šis skapīts uz vietas un atnāk ziņa, ka varu saņemt pēc 15 min, aizejam uz saņemšanas vietu un tur pēkšņi mums 5 min laikā iznes to skapīti, vai tiešām bija tik grūti uzreiz veikalā iedot mums to skapīti? Kad interneta ir pasūtīts par dārgāku naudu tad pēkšņi skapīts ir, bet veikalā kad ir atlaide tam skapītim tad viņiem lūk nav viņš uz vietas. Jautājam vēl papildus par dažām citām lietām uz ko arī atbilde bija nevaram atrast, saprotu, ka veikals tikko atvēries un vēl ir bardaks, bet tad arī pacentieties meklēt to lietu ko jums jautā nevis tikai ieejiet noliktavā pastāvēt un iznākt ārā un pateikt ka nav kaut gan pat nav meklēts.
Labdien,
Lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected] , lai varam vienoties par situācijas risinājumu.
Ar cieņu,
JYSK komanda
Добавить комментарий