Jysk - Preces noliktavā nav, naudu gaidu jau gandrīz 2 nedēlas
Internetveikalā jysk.lv pasūtiju sev nike cepuri, tajā pat dienā aizsūtiju naudu. Pēc dienas vai divām, nemelošu, sanēmu zvanu, ka manis izvēlētās cepures nav noliktavā, kaut gan internetveikalā bija rakstīts, ka ir. Konsultante pa telefonu pateica, ka varu vai nu izvēlēties citu, vai arī vini var naudu atpakal atsūtiīt, teicu, ka paskatīšos kas pie viniem vel ir. Tā kā neko neizvēlējos, nākamajā dienā pazvanīju un lūdzu naudu atpakal, uz ko man pateica, ka vina nevar man tagad neko atsūtīt un nebūs tik ātri, lai aizpildu iesniegumu un 10 dienu laikā atsūtīs. Teicu, ka naudu man vajadzētu vismaz nedēlas laikā. Aizpildīju iesniegumu un jau gaidu gandrīz divas nedēlas.
Vairāk neko nesūtīšu no šī internetveikala.
Sveika, DanutePK!
Informējam, ka mūsu preču klāstā cepures nav pieejamas vispār. Arī zīmolu preces mēs netirgojam. Vai varam lūgt precizēt, vai tiešām pasūtījums tika veikts mūsu interneta veikalā? Ja pasūtījumu veicāt mūsu veikalā, lūdzu, sazinieties vēlreiz ar mums, rakstot e-pastu ar situācijas aprakstu uz [email protected] vai zvanot pa tālruni +371 6711 6811
Jauku dienu vēlot,
JYSK Komanda
Комментарии (1)
Pirmo reizi dzirdu ka Jysk tirgotu Nike cepures?!? Esmu patstāvīgs klients. Šitas nu ir pilnīgs irsiens... :D