www.sudzibas.lv JYSK Krāpšana, slikts serviss, nav komunikācijas.

Jysk - Krāpšana, slikts serviss, nav komunikācijas.

Pasūtījuma # ints55506. No kopējā preču daudzuma, kuras iegādātas caur www.jysk.lv, iztrūkst 1 gb. Oland pusdienu krēsls, melns ar koka konstrukcijas kājām. Nekāda komunikācija no jysk puses. Neatbild uz epastu, sazvanīt neiespējami. Ja nekāda komunikācija nesekos no jysk puses, nākamais solis būs patērētāju tiesību aizsardzības centrs vai kampaņa.

Cieņā,
neapmierināts klients.

Ответ от JYSK Latvija klientu serviss Ответ от представителя 06.03.2018

Labdien,

Pateicamies, ka uzrakstījāt šo atsauksmi un darījāt zināmu notikušo. Mums ir patiešām žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, iepērkoties mūsu interneta veikalā. Pēc mūsu pieejamās informācijas, šo situāciju jau izdevās atrisināt un trūkstošais krēsls tika piegādāts 02.02.2018. Mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ka atvainošanas nosūtījām uz Jūsu e-pastu īpašu atlaidi.

Lai Jums jauka diena!

Ar cieņu,
Jysk komanda

S

Комментарии (2)

K KKaķis 16.01.2018

Te neviens firmas pārstāvis nelasa, uzreiz PTAC.

V Vāveris 19.01.2018

Es arī veicu pasūtījumu Jysk.lv internetveikalā un uzreiz apmaksāju. Pagāja jau 10 dienas un nekādas komunikācijas no Jysk puses nav. Uz e-pastu un zvaniem neatbild. Vai tiešam vienīgais ceļš ir caur PTAC?!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы