JYSK (Jelgava) - Bojājums somai "Verona"
Brāķēta ceļa soma "Verona" un maiņas vecākās vadītājas Maijas attieksme un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma neievērošana!
16.05.2016. nopirku divas ceļasomas "Verona". Šodien, 19.05.2016. tās piepildīju, bet vienu no somām verot ciet, pie rāvējslēdzēja piešūtais audums izira! Soma nebija pārpildīta, tajā bija pieteikoši daudz vietas!
Nesu uz veikalu mainīt brāķēto preci!
Maiņas vecākā vārdā Maija, pieņēma prasījuma pieteikumi nosakot, ka to izskatīs 10 dienu laikā, izlemjot vai tas ir brāķis vai pircēja vaina!
Pirmkārt, kā cilvēks var pieņemt tādu lēmumu? Sūtīs uz ekspertīzi cik liels svars ir bijis? Veiks mērījumus vai sūtīs uz Ķīnu???!
Ortkārt, vecākā maiņas vadītāja Maija uz klienta pieprasījumu par brāķētās preces maiņu dotajā brīdī, pamatojoties uz Patērētāju tiesības aizsardzības likuma, kas paredz 14 dienu laikā preci atgriezt atpakaļ, (nerunājot vēl par brāķētu preci), neņem vērā, bet atbildot, ka tas attiecas tikai uz iegādātajām precēm internetveikalā! Un uz atbildi, ka Patērētāju aizsardzības likums var tajā pašā dienā tikt nogādāts uz veikalu, tika atbildēts, ka tik un tā pieprasījums un atbilde tiks dota 10 dienu laikā pagriežoties un aizejot! Nācās maiņas vadītājai Maijai iet pakaļ vēl, lai pateiktu, ka rakstīšu sūdzību par viņu! Kaut kāds absurds!!!!! Gan attieksmē, gan rīcībā!!!!!
Treškārt, soma nebija pārcietusi nevienu ceļojumu. Somai bija visas cenu zīmes! Soma bija lietota tikai 1 stundu, lai to saliktu!!!!!
Ceturtkārt, tikām uzskatīti par meļiem, nopērkot brāķētu preci!!!
Rīt zvanīšu patērētāju tiesībām!!!!!
Комментарии (5)
Neievērotas Patērētāju tiesības! Brāķēta prece! Vienaldzīga attieksme!
Pati strādāju ar preču maiņu un brāķētām precēm un varu pateikt, tik to ka tā dara. Klients pat mūsu klātbūtnē zvanīja uz PTAC un tāpat neko nepanāca. Jo maiņas vadītājs nav diemžēl tā persona, kas var atdot naudu, ja nav priekšnieka atļauja. Vadītājs ja ir uz vietas vienmēr risina problēmu, jo tikkai viņš ir tiesīgs atgriezt naudu, nevis maiņas vadītāja, jo pēc tam viņa atbildēs par savu rīcību,un šādi uzņemoties atbildību beigās ciešam mēs, jo esam bez atļaujas esam rīkojušies uz savu galvu un izdarījuši labu klientam. Tā kā nāksies pagaidīt un tici man nebūs tās 10 dienu izskatīšana, bet rīt jau pat uzzvanīs un pateiks, ka vai nu atgriezīs naudu, vai samainīs preci. Nevajag celt brēku vai rakstīt kādas sūdzības, tā tik sev nervus čakarēsi.
Cik Jūs cilvēki esat ! Palasiet PTAC likumu tur skaidri ir teikts, ka 14 dienas attiecās tikai uz interneta veikaliem un precēm, kas nopirktas ārpus tirdzniecības vietas, pie tam ja prece atgriezta pilnā komplektācijā un lietota tikai mērķim, lai izvērtētu vai tā tev derēs! Jeb ja tu somu nopirktu internetā un atvērot to redzētu ka soma tev nav piemērota, tad tu drīksti izmantot savas tiesības. Bet ja ieliksi tajā mantas, tā jau lietota un somu pārdevējs var nepieņemt, pieņemt tikai pēc ekspertīzes slēdziena. Ar veikalu var pieņemt uz pārbaudi un nav nekādu 14 dienu!
1) saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27.panta pirmajā daļā noteikto, patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam par preces neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes brīža. Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces neatbilstību līguma noteikumiem.
2)ja ir iegādāta līguma noteikumiem neatbilstoša prece, patērētājs vispirms ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
Vai potenciālajam pircējam piemērot apģērbu pirms pirkuma veikšanas, piemērītais apģērbs tiek uzskatīts kā jau lietota prece?
Diemžēl, nē! Arī šajā gadījumā par somu!