IZZI - slikta kvalitāte
izzi kabeļtelevīzijas zemā kvalitāte un ilgais laika periods, kādā ir šī zemākvalitāte tiešām pārsteidz - kā uzņēmums vēl nav bankrotējis? Sākumā viņiem vienkārši zvanīju par traucējumie (kad nu varēja sazvanīt, kad operatori bija brīvi) pēc tam sāku rakstīt pretenzijas. Atbild uz katru otro vēstuli kaut ko, atrakstīšanās pēc un vienmēr vainīgs kāds cits - lattelecom, vai programatūra, bet drosmes pateikt, ka mums te viss knapi turās kopā nav. Tā kā nekas nemainījās, tad sapratu, ka citādi viņu uzmanību nepievērst kā apzināti kavējot maksājumus. Maksājumu uzdevumos sāku norādīt, ka maksājumu regularitāte tikai nedaudz līdzinās viņu pakalpojuma kvalitātei un attieksmei pret klientu. Līgums sastādīts tāds, ka viņi neparko neatbild, bet ja gribi kompensāciju par sliktu kvalitāti, tad pēc tas gandrīz nav iespējams. Apdomājiet kārtīgi pirms saistīties ar SIA IZZI
Комментарии (3)
Man ir IZZI un esmu tik laimīga!
Man gan nav problēmu.
Mož, pirms slēdz līgumu - izlasi to?!? Savādāk - kāda jēga Tev tagad braukt virsū pakalpojuma sniedzējam par ko Tu pats esi parakstījies, pie kam neizlasījis ko paraksti. Domājams, ka pats esi viens riktīgs idiņš...:) Man ir IZZI jau gadiem un problēmu nav. Jā - ir bijis pa retam, ka kaut kas tur sāk čakarēties, bet tas ir bijis tik nenozīmīgi uz kopējā fona. Un ja ar nerviem Tev švaki un neproti vest konstruktīvas un diplomātiskas sarunas, lai atrisinātu problēmas, tad vajag nervus biki paārstēt...:)