IZZI - Problēmas
Šoreiz tāds garāks stāsts. Jau gadus vismaz 1o bijām Izzi (vēl: Telia Mtc) klienti kabeļtelevīzijai. Pirms kādiem 2 gadiem pieslēdzam ari kabeļa internetu, kurs praktiski biežāk negāja nekā gāja un ja gāja, tad tik lēni, kad gliemezis ātrāk kustas. Pagājušā gada pirmajā puse teicu, ja neko nedariet ar interneta kvalitāti, tad eju projām. Brauca meistari, kur viens pēc otra nolika iepriekšējo un teica, kad tagad beidzot internets ies, nu labi, kaut ka marketinga cilvēki pierunāja un piekritu pārslēgt līgumu, jo šoreiz solīja ievilkt Ethernet tiklu. Atkal atbrauca meistars, bet atkal šovakar Ethernet nevar ievilkt, jo citi meistari uz jumta nav atvilkusi Ethernet. Atbraukšu rit. Atveda aizmirsto kabeli prieks TV, jo pie reizes biju pieteicis digitālo TV, bet Ethernet vel nevarēšot ievilkt, jo kabelis būs apmēram nedēļas laika. Solīja uzzvanīt. Uzlika jaunu modemu uz TV kabeļa. Pagaidām. Paiet kāda nedēļa neviens nezvana. Zvanu, bet izradās Ethernet mana mājā nevar ievilkt. Būšot pēc kāda mēneša, diviem. Obligāti piezvanīšot. Tā es regulāri ar pus strādājošu internetu regulāri zvanīju un apjautajos par Ethernet. Kamēr beidzot pateica, ka Ethernet nebūs. Bet nu tagad jau ir 2 gadu līgums, tad atliek tikai regulāri tirdīt un saukt meistarus, lai stutētu internetu. Atbrauc meistari 2 vai 3 dienas ir OK, bet tad atkal viss nobrūk. Līdz ar to visu laiku tā bija paris dienas iet normāli, bet tad parasti vakaros vai atkal paris dienas nekas neiet. Brīdinājumam: sazvanīt parasti un pieteikt problēmu izdodas 1x no 50. Beidzot apnika un tad saku pārtraucam līgumu, pat bez soda naudas, jo patiešam pakalpojums netiek nodrošināts. Bet tad sakas apstrāde per pārtraukšanas. Nākošajā diena, kad aizvedu un nodevu visas kastes, zvana un saka, ka es neesot nodevis visas kastes. Kaut ka noskaidrojas, kad laikam viss ir nodots. Bet vel labs joks, 4.diena pēc līguma pārtraukšanas pasta kastītē iemet brīdinājums, par to kad esmu nelikumīgi pieslēdzies viņu tiklam un sods 50 - 200ls vai ari slēdziet līgumu ar mums. Nu vienkārši e a s y...
Комментарии (2)
Biju IZZI 5 gadus. Nē, laikam mazāk. 5 gadus esmu šajā dzīvoklī un provaiders bija Ultracom. Tad to IZZI pārpirka. Un katru otro mēnesi brīvdienās -5, 6, 7-dien nebija interneta. Jā, palīdzības telefons laipni atbildēja, precizēja, vai vaina nav datorā- pirmās 3 reizes klausījos, tad sapratu, ka NAV DATORA VAINA !!! Jā, pirmdien, otrdien defektu novērsa. Bet darba dienā darba laikā mājas internetu kaut kā nevajag...un tad atkal nedēļas nogale bez interneta, kad tas degoši vajadzīgs un kad puspasaulei apsolīts ka brīvdienās visu izdarīšu un uz e-pastiem atbildēšu...Kādas 5 reizes šādi solījumi, ka tas vairs neatkārtosies, bet tik un tā atkal...Tagad esmu pie BALTKOM. Maksāju kopumā par 10, 25 Ls mazāk, lejupielāde 1, 8 megaBAITI un arī brīvdienās. Lai IZZI uzkaras ar tādu servisu. Ja jums biezs maks, stipri nervi un necilas prasības, ejiet uz IZZI
Эта контора (фирмой назвать сложно) постоянно пытается получить дополнительную прибыль пользуясь возможностью двоякой трактовки договора услуг. В последнее время добавили строчку о полной ясности и согласии клиента на неравноправную суть договора для высоких договаривающихся сторон - в надежде, что "прокатит" при судбном разбирательстве. Но в Латвии действуют как Закон о защите прав потребителя, так и государственный Регулятор телекоммуникационных услуг, плюс ещё Административный кодекс никто не отменял!
О том, что предоставляемые этой конторой услуги сети Интернет не всегда соответствуют заявленным в их рекламе и договоре - всем известно. Но с этим можно и нужно бороться. Пусть "вышибатели долгов" - мифических долгов - подают на вас в суд: выиграть дело у Иззи легко и просто, т.к. квалификация их юристов оставляет желать лучшего.