www.sudzibas.lv IZZI klientu krāpšana

IZZI - klientu krāpšana

Cilvēki neļaujiet sevi kraapt. Mums jau meenesi neraadaa IZZI kabeļtelevīzijā vairakus kanaalus. Piminesu ka piesleegums ir tikai 3 meenešus. Kad tiek pazvaniits uz konsultaaciju taalruni un pieteikts bojaajums, tad tiek paziņots, ka ja tas ir radies klienta vainas dēļ tad jaamaksaa buus par meistara izsaukšanu. Atnaak meistars un PROTAMS kaa gan citaadi vainiigs esi TU PATS. To konstatee kompaanijas "meistars" aktaa kas ir vienaa eksmeplaaraa. Laikam sī firma uzskata cilvekus par pilniigiem idiotiem, jo kad naakamajaa dienaa pazuda veel citi kanaali, "čiepiņa" kas seez pie klientu taalruna, pazino ka tas ir noticis klienta vainas deelj un tu vari atteikties... Domaajams ka viniem jau ir atstraadata sheema, ka vinji taisa issavienojumus dekoderii kaa rezultaataa pazuud kanaali, peec tam tu izsauc meistaru un samaksaa par to klients. Sheema vienkaarsa un nauda naak. Mees protams neko netaisamies maksaat un iesaku citiem dariit tapat, lai tie suudi paliek bez naudas!!!

J

Комментарии (18)

R raimonda 08.04.2008

Pilnīgi piekrītu. Nedomaju ka meistars "var" atrast savo vainu. Mums arī ir IZZI un esam ļoti neapmierināti - ne par kvalitāti, ne par apkālpošanu. Pagaidām nav izvēles - dzīvojām rajonā, un viņi vienīgie piedavā kebeltelevīziju. Jau kādus gadus 2 prātojām varbūt atteikties, bet pagaidām neatradam alternatīvu.

K Kica 19.05.2008

Šīs kabeļtelevīzijas kvalitāte patiešām ir nožēlojama. Vakari nu jau tiek bojāti regulāri - dažreiz nav iespējams noskatīties nedz ziņas, nedz normāli filmu, par sporta sacensībām vienkārši esmu sajūsmā (pašā interesantākā vietā pazūd signāls). Bojājumu ir tik daudz, ka viņus ir ļoti grūti sazvanīt. Zvans protams ir maksas un nepārtrauktā balss telefonā - "Visi operātori ir aizņemti ..." tracina.

E evuks 20.05.2008

a jūs vispār uzklausat to, ko jums saka meistars, vai ejat uz citu istabu, kad viņš tur visu taisa?

K kivo 26.05.2008

IZZI ir pat ļoti nožēlojams pakalpojumu sniedzējs.
Abonēšanas maksa kāpj, bet kvalitāte krīt!!!
NOŽĒLOJAMI!!!

K Kristine 23.09.2008

Piekriitu KVALITATE BRIESMIGAA!!! Dzivojam Centra malsajam par TV un Internetu 21.40 ls internets bremze, tv nerada visas programmas.Sazvanit IZZI tik gruti, zaki vieglak iemacit pipet nekasazvanit IZZI!!! Galiga bezatbildiba, ko vini tur dara nav nejausmas...un pie tam vel rupji runa...tagad atkal ieslegusi muma NTV bez skanas bet EUORONEWS izlegusi...atkal jazvana un jaruna ar operatoru kur manuprat neka nesajezd un nesaprot .Nu ko es teikwu...kadam tacu nauda ir japelna uz musu rekina

K Krotow 04.11.2008

Internets caur TV kabeli būs labs tikai tad, ja savā apakštīklā esiet vienīgie vai arī pārējie tā lietotāji nelādē lielus failus. Ja jums "kaimiņos" ir kāds, kurš visu laiku sēž DC un torentos, aizmirstiet par ātru internetu. Tas gan uz IZZI gan citiem līdzīgajiem attiecas. Tā ir kabeļneta īpatnība - tur visi neta lietotāji vienlaicīgi dala vienu kanālu. ja gribiet pieklājīgi ātru internetu mājās, lietojiet kādu no lokālajiem provaideriem vai kaut vai DSL.

S Sveta 16.01.2009

Sākšu ar to, ka vēlējos pieslēgt IZZU kabeļtelevīziju. Bet nu operatoru attieksme atsita visu vēlēšanos.
Pirmkārt, bija sarunāts, ka meistars atbrauks pēcpusdienā. Dienu iepriekš zvanu, lai precizētu laiku. Man jaunkundze atbild, ka viņai uzrādās, ka meistars pie manis atbrauks 4 stundas ārtāk, t.i. priekšpusdienā... Viss bija saplānots - laiks, darbs, u.t.t. Bet kur ta lai es skrienu? Man tak ar ir jāstrādā.
Otrkārt, lūdzu, lai pieraksta mani uz pirmdienu. Izrādās, ka meistari ir tik aizņemti, ka varēs atbraukt tikai trešdien dienas vidū.
Nu tas ir vispār p...c.

J joo 24.07.2009

IZZI tik tiešām ir sviests. S'kumā, kad bija sarunāts, ka "meistars" atbrauks vakarā, lai uzstādītu dekoderi, meistars "saslima", pēc tam "bija aizņemts"...atbrauca tikai pēc kkāda trešā zvana...labi, pieslēdzām...paiet trīs mēneši - pamazām sāk pazust kāds viens, divi kanāli...ok, zvanu "meistaram" un gaidu, kad atbrauks...un kas notiek?Protams, ka vienu vakaru "meistars" ir "slims", pēc tam "aizņemts" (dodas sajūta, ka viņiem ir tikai viens meistars visā uzņēmumā)...man sāk piedāvāt, ka meistars varētu atbraukt kkad pa dienu, bet kurš tad strādājošs cilvēks, pie tam, šīsdienas apstākļos, kavēs darbu, lai sagaidītu "meistaru"...kamēr gaidam meistaru, pēkšņi "pazudušie" kanāli brīnumainā kārtā "atgriežas"...ok, baigi nopriecājos, ka nu beidzot viss būs ok...tomēr tad, kad tai televīzijai pazuda signāls brīdī, kad notika LBL izšķirošā finālspēle, es neizturēju:D...nerakstīšu atkal visu gado penteri, vnk pateikšu, ka "meistars" pēc mana zvana pie manis brauca divas nedēļas...es aizbraucu uz IZZI klientu apkalpošanas centru...to, kas tur darās ir jāredz...lai izstāvētu rindu, ir jāņem brīva diena darbā - visi cilvēki bļauj, ir neapmierināti...un visiem ir viena un tā pati sāpe - tieši tā, kuru apraksta šajā portālā...uzrakstīju iesniegumu ar lūgumu lauzt līgumu nepienācīgās kvalitātes kā arī programmu paketes izmaiņu dēļ...paiet 1.5 mēneši!!!...es saņemu pēdējo rēķinu...bet pārrēķins nav veikt (par tām divām nedēļām)...pamatojums ir tāds, k IZZI "veic situācijas izpēti", lai noskaidrotu, kas tad ir bijis par iemeslu signāla zudumam...+ vēl no manis pieprasa 50 latus soda naudu, jo redz, izmaiņas programmu paketē nav bijušas...es atkal neizturēju:D...izteicu visu ko par viņiem domāju...bet nekas jau nemainās - tās operatores ar "spīdošajām"valsts valodas zināšanām neko jēdzīgu nevar pateikt...tā nu es līdz šim brīdim vēl gaidu pārrēķinu un soda naudu netaisos maksāt...tas IZZI ir viens riktīgs "kaktu kantoris"...bet gan jau drīz paliks bez klientiem tieši savas neprfesionālās attieksmes dēļ...

M Maruta 16.09.2009

IZZI kompāniju vajadzētu likvidēt. Tā ir tīša cilvēku krāpšana. IZZI operātori strādā neprofesionāli un meistari krāpnieki.

A Agris99 30.10.2009

Tieši tā! Un līgumā rakstīts, ka jebkurā gadījumā klientam ir jāmaksā, kaut tā ir pakalpojuma sniedzēja vaina... Līgumu noslēdzu jau kādus apm. 3 gadus atpakaļ, kad to kabeli pārņēma no Telia. Sazvanīt nevar nevienu un kad sazvana - pilnīgi tēlo muļķus... BNe aiziet no viņiem, ne kvalitāte!!!

A axxc 02.12.2009

Ar decembri bez briidinaajuma atsleedza 6 kanaalus! Kad vinjiem luudz piesleegt atpakalj, piemeeram, viasat sport baltic, tad to izraadaas nevar.. atsleegt var bez briidinaajuma, a lai piesleegtu man kaut kur jaabrauc un kaut kaadu apkalposhanas centru un jaaraksta iesniegumi. Lai gan visu laiku ir maksaats reekjins bez nekaadiem kaveejumiem par lielaako digitaalo paku.

Pilniigs murgs! Nevienam neiesaku!

D Dainis 07.01.2010

Es izmantoju šo pakalpojumu tikai nepilnu mēnesi, bet jau neesmu apmierināts! bieži signāls vispār pazūd!

D Dainis 07.01.2010

Vēl ir tāda lieta ka slēdzu līgumu ar IZZI akcijas laikā, par pieslēgšanu nevajadzēja neko maksāt, bet kad atbrauca meistars tad teica ka par kabeļiem un štekeriem kopā nāksies maksāt aptuveni 18Ls !

R Raivo 12.01.2010

Lasiet, kā variet lauzt līgumus bez soda naudas- http://internetslatvija.wordpress.com/

K Kaspars 15.01.2010

Sveiki.
Man ar līdzīga situācija ar IZZI. Gribēju uzzināt vai kāds ir griezies pie PTAC un kādi panākumi. Es esmu nobriedis ar IZZI pa nopietnam tikt skaidrībā.

A AHa 09.02.2010

Paldies par info, vismaz zināšu, ka ar izzi nedrīkst ielaisties...

A arnolds 26.10.2010

Pie tam visus aicinu būt uzmanīgiem, parakstot IZZI līgumu- īpaši pievērsiet uzmanību līguma 13. punktam, ar ko IZZI paģēr tiesības nodot jūsu personas datus trešajām personām un izmantot savai komercdarbībai! Manuprāt, tas jau ir patērētāja tiešibu aizskārums.

H Hackeriss.lv 09.01.2011

Nu ja tu domaa ka problema ir interneta kastee jeb "dekoderaa" tad nopeerc jaunu savu :D jo tam vinji neko izdariit nevarees !

Un no centraales vinji tev neko nevar "pist" jo inspekcija visu atklaatu .. taka ta!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы