www.sudzibas.lv IZZI Slikta attieksme pret klientiem

IZZI - Slikta attieksme pret klientiem

Kā lai tiek vaļā no IZZI?

Lai gan iesniegumu par līguma laušanu iesniedzu jau pirms mēneša, pie tam man kā FAO klientam (to IZZI pārpirka) solīja internetu atslēgt piecu dienu laikā, tomēr līdz pat šai dienai tas nav atslēgts! Pārrēķins pa pastu nav atsūtīts!

IZZI ir sliktākais, ko man internetā nācies piedzīvot:

- IZZI gadiem iekasē maksu par neesošu pakalpojumu. Proti, FAO piespieda interneta gribētājus slēgts līgumu arī par kabeļtelevīziju, lai gan to man nemaz nevajadzēja. Kuriozs vēl arī tas, ka FAO darbinieki TV kabeli izvilka cauri sienai un tur pievienoja otru datoru otrā istabā, tā kā es TV nemaz nevaru izmantot. Kad FAO pārdevās IZZI, es IZZI darbiniekiem to stāstīju un rādīju, ka man televizora nav un TV neizmantoju, jo bet šie tik un tā man turpina piesūtīt rēķinus par TV!

-Kad man desmit dienas negāja internets, varēju zvanīt neskaitāmas reizes uz IZZI un nekādu skaidrību nedabūt, viena no tracinošākajām atbildēm bija ledainā tonī noskaldīts "Jums tur ir K O P Ē J A P R O B L Ē M A". Teicu, ka es te nekādā kolhozā neesmu iestājusies, un mani interesē, kāpēc tieši man neiet internets! Arī tie darbinieki, kas beigu beigās tomēr atvilkās internetu pieslēgt, neko nejēdza paskaidrot. Pēc tam vēl vairākkārt zvanīju un jautāju - kas īsti bija par vainu? Atbilde parasti bija - mums te grāmatā nekas nav ierakstīts. Pēc vairāku mēnešu zvanīšanās uz dažādiem IZZI dienestiem uzrakstīju pretenziju daļai iesniegumu ar rakstisku lūgumu paskaidrot iemeslu, kāpēc desmit dienas nebija internets, un pārrēķināt maksu, tad atbilde no klientu apkalpošanas vadītājas Ilzes Kuprūnas bija šāda: "Par signāla pārtraukuma iemesliem paskaidrojam, ka tie var būt dažādi bojājumi no nelegāliem pieslēgumiem tīklam līdz pārrautiem kabeļiem kādā no tīkla posmiem". Tikai ne konkrēts iemesls, kuru es vēlējos uzzināt.

- Kad paskaidrojuma un pārrēķina vietā saņēmu vēstuli par pārāda piedziņas nodošanu piedzinēju firmai, tad arī izlēmu no IZZI interneta atteikties. Diemžēl, internets nav atslēgts, lai gan esmu zvanījusi un par to sūdzējusies jau reizes septiņas. Viena darbiniece man ieteica aiznest atpakaļ modēmu, tad varbūt atslēgšot, bet kāda man garantija, ka tā arī notiks?
Ja gadiem prasa maksāt par neesošu TV, tad uz kāda pamata man ticēt, ka uz godavārda neprasīs maksu arī par neesošu internetu?

Man ir pieredze arī ar LATNET internetu, par ko varu teikt tikai to labāko, un ar BALTCOM internetu, kas sākotnēji vēl saucās TeleDialogs, un bija ar tehniskām kļūmēm, tomēr attieksme pret klientiem bija nesalīdzināmi labāka. IZZI ir vienkārši ļoti ļoti slikts.

L

Комментарии (31)

L lita 15.09.2009

arī es vēlejos lauzt līgumu ar IZZI, , pirmo iesniegumu iesniedzu 5.maijā, , bet atslēdza pakalpojumu tik septembri, , Tas bij īsts murgs, , ik reiz kad sazinājos ar kompānijas darbiniekiem viņi atrada iemeslu, , kāpēc vēl nevar atslēgt, ,
Kad beidzot tiku no šiem vaļā, , jau pēc nedēļas pie manis bij klat kāda meiča, , kas ar visam varēm centās iegalvot, , cik vajadzigs un nepieciešams man tagad būtu jaunais 3komplekts, , ko piedāvā IZZI,

D dzintars 05.10.2009

lietojam viņu mājas telefonu divus gadus, pa šo laiku problēmas ar sakariem divu gadu garumā, divas līdz trīs reizes nedēļā pazūd sakari, pašlaik meistaru gaidām otro nedēļu, operātore solīja ka bušot svētdien līdz divpatsmitiem, nesagaidījām, pazvanot viņiem, izrādījās ka meistars nav pasūtīts, solīja atzvanīt, laikam pazaudēja manu numuru, šodien viņus sazvanīju, apsolīja meistaru pēc nedēļas, kolosāli ! vēlējos uzzināt ar ko es runāju, uz ko es saņēmu skarbu atbildi, ka viņai esot tiesības to neizpauzt, palūdzu numuriņu kādam no vadības, tas esot liels noslēpums, ko nedrīkst izpauzt, viņa man saka, lai braucot pie viņiem uz ieriķu ielu, visu atrisināšot, reiz biju, izņemot operātoru nevienu vairs satikt neizdevās, tā arī nekas netika atrisinās . . . . pēc pāris mēnešiem beigsies līgums, kurš ilga klusus 24 mēnešus . . gandrīz bez sakariem, jāsaka"'labākajam operātoram "'latvijā atā

J Janis 03.11.2009

izzi partauc sakarus, vairs nepiegada internetu. sazvanit vinjus nevar, ari uz e- pastiem neatbild. Man ar vinji vel menesi taisas cakaret...

Z Zinaida 22.12.2009

Man ir 85 gadi. esu ļoti apmierinata ar Izzi piedavajumu šobrīd pensionariem jo tāds piedāavājums Latvijā vēl nav bijis, Izzi pirmie ir padomājusi par pensionariem. Arī attieksme ir bijusi pienācīga, ko varu nosaukt par ļoti laipnu. Domaju, ka mums pašem jāmāk komunicēt un tad jau viss būs OK!
Mīļš paldies IZZI kompānijai ka parūpējātiess par mums pensionariem!
Mums jatic labākajam un tad arī saņemsim to labako!Ar cieņu Zinaīda Riekstiņa

A Anonīms 25.01.2010

Man sanāca pozitīvi - atslēdzu, jo internets bieži nebija, kad bija tad lagoja. pēc tam, kad uzrakstīju iesniegumu viņi anulēja līgumsodu un par pēdējo mēnesi sastādījas rēķinu 50% apmērā!
Ja grib, tad ar viņiem var sarunāt!

U Uldis 31.01.2010

Biju IZZI 5 gadus. Nē, laikam mazāk. 5 gadus esmu šajā dzīvoklī un provaiders bija Ultracom. Tad to IZZI pārpirka. Un katru otro mēnesi brīvdienās -5, 6, 7-dien nebija interneta. Jā, palīdzības telefons laipni atbildēja, precizēja, vai vaina nav datorā- pirmās 3 reizes klausījos, tad sapratu, ka NAV DATORA VAINA !!! Jā, pirmdien, otrdien defektu novērsa. Bet darba dienā darba laikā mājas internetu kaut kā nevajag...un tad atkal nedēļas nogale bez interneta, kad tas degoši vajadzīgs un kad puspasaulei apsolīts ka brīvdienās visu izdarīšu un uz e-pastiem atbildēšu...Kādas 5 reizes šādi solījumi, ka tas vairs neatkārtosies, bet tik un tā atkal...Tagad esmu pie BALTKOM. Maksāju kopumā par 10, 25 Ls mazāk, lejupielāde 1, 8 megaBAITI un arī brīvdienās. Lai IZZI uzkaras ar tādu servisu. Ja jums biezs maks, stipri nervi un necilas prasības, ejiet uz IZZI.
P.S. Un viņu palīdzības telefons nav Lattelekom, tā ka par zvanu ir jāmaksā papildus. :-)

I Inga 18.03.2010

Pilnīgi piekrītu visiem komentāriem. Es arī biju FAO klients un pārgāju uz IZZI sistēmu. Pusgada laikā jau ir bijušas neskaitāmas problēmas ar interneta pieslēgumu - tā kvalitāte ir drausmīga - tas nemitīgi raustās. Arī problēmas ar fiksēto telefonu, kas vienkārši uzkaras. Klientu centru vispār nav iespējams sazvanīt. Ja laimīgā kārtā izdodas, man atbild, ka ir kopējā problēma vai arī kāds tehniķis baigi cenšas meklēt vainu manā datorā un rūterī, un sniedz man palīdzību pa telefonu, kā es varu pārbaudīt pieslēgumu. Ja interneta signāls ir, tas uzrodas pats - es neko nečakarēju. Vienkārši VĀKS!

D Dace 15.08.2010

Silti iesaku - nesapinieties ar Izzi. Pakalpojuma kvalitāte ir briesmīga, serviss briesmīgs. Tādu līmeni, ka kompānijai vajag 2 dienas, lai noskaidrotu, vai tiešām pakalpojums ir bojāts un meistars tieks solīts tikai pēc nedēļas. Tas vienkārši ir unikums - nesapinieties!

L Ludmila 04.12.2011

Mīļie cilvēki, Baltkom un izzi ir viens un tas pats !!!

A aipe 11.01.2012

Bet kā IZZI pieņem darbiniekus, apvārdo jaunos cilvēkus, noslēdz uzņēmuma līgumu, liek ireģistrēties VIDā kā pašnodarbinātajam, nestāstot, ka nebūs ne atvaļinājuma, ne slimības lapas, ne bezdarbnieka pab., nerunājot par algu konkrētajā datumā, super, ka būs Vidam jāpilda EDS caur internetu un tt.Tā jaunie cilvēki, pirms dodaties stāties darbā, labi padomājiet, nebūs tur ne 400-500 ls alga.labāk 200.- bet ar sociālajām garantijām

H Helsinki 18.04.2012

18.apr.- šodien tika solīts pieslēgt IZZI telefonu, viens kients paspēja piezvanīt, pēc tam telefons apklusa.
Adrese - Kr. Barona 33/35 - 16.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы