IZZI - rēķini

SIA IZZI norēķinu daļas darbinieki ir pavirši un neuzmanīgi. Mūsu ģimene ir diezgan ilgu laiku šīs kompānijas klienti. Bieži vien saņemot rēķinu esam izbrīnīti. Pirmo reizi- mums bija pārmaksāta nauda uz kādiem 2-3 mēn.s, saņemot rēķinu konstatējām, ka pārmaksātā nauda netika ieskaitīta. Zvanījām, lai skaidrotos. Otrā reize- jau no 2010.gada mums ir pieslēgta automātiska rēķinu apmaksa. Saņemot martā kārtējo rēķinu bijām šokā par to, ka izrādās esam parādnieki par veseliem 3 mēnešiem (51, 67 ls). Zvanījām, lai atkal skaidrotos, izrādījās ka tā atkal ir pašas kompānijas vaina. SAkiet, lūdzu, kapēc tagad mūsu ģimenei Jūsu darbinieku neuzmanības dēļ ir jācieš. Tā kā mums ir nelielas finansiālas grūtības, mums ir jūtama atšķirība vai nu 16ls/mēn. vai 51, - jāatdod uzreiz! Esam ļoti vīlušies Jūsu kompānijā!!!

K

Комментарии (1)

A Andrejs 19.03.2011

Ir viens ļoti labs risinājums.

Ejam uz PTAC vai meklējam kādu pazīstamu juristu. Sameklējam līgumā kur par saistību nepildīšanu var piekasīties, lai lauztu līgumu un dodamies uz tiesu. Vismaz 50 % iespēja, ka tiesas nebūs. Visticamākais, viņi klusi un mierīgi (Izzi) piekāpsies, atsauks pretenzijas un sveiki.
Ar tādām kompānijām labi zināms, ka ķer uz muļķi, vai vienkārši darbinieku nolaidība.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы