www.sudzibas.lv IZZI par savu muļķību jāmaksā, bet...

IZZI - par savu muļķību jāmaksā, bet...

Šī situācija manā skatījumā ir vnk fantastiska! 11.septembrī pieslēdzu IZZI digitālo TV + internets. Ap 20.septembri man TV bilde pazūd un es protams zvanu uz IZZI. Viss būšot kārtībā, atnākšot 23.septembrī meistars, viss būs labi. Paiet kāds brīdis, joka pēc ieslēdzu TV - viss strādā! Un te nu es pamatīgi norāvu ūdeni!! es nepiezvanīju un nepateicu, lai nesūta to meistaru! Sev par attaisnojumu varu tikai minēt tikai to, ka acīmredzot kaut kas ir salabots, ja jau viss strādā. Un ja jau ir salabots, tad jau viņiem pašiem tak to vajadzēja zināt...
Šajā brīdī būs vietā pieminēt, ka es nestrādāju un caurām dienām esmu mājās. arī 23.septembrī biju!!! Meistara nebija!

Vakar izņemu no pastkastes rēķinu - izsaukums - 10.00 LVL. Zvanu jautāju - kas tas ir? Atbild - es esot pieteikusi TV meistaru (jā, pieteicu). Meistars esot bijis atbraucis (ko lūdzu?!?!?) Te nu sākas pilnīga fantastika!!! Es neesot vērusi vaļā durvis un nelaidusi meistaru iekšā, tikai pateikusi caur durvīm, ka viss ir kārtībā! Tā diskusija bija gana gara, bet iespaids bija tāds, ka sarunājos ar automātisko atbildētāju. Ne ar vienu meitene nesavieno, kas varēto kaut ko izlemt. Tikai runā vienu un to pašu - meistars bija atbraucis, es nevēru vaļā durvis...
Samaksāšu jau es tos 10.00, jo par savu muļķību tiešām jāmaksā. Lai jau viņiem tiek (maigi izsakoties)!

Par interneta kvalitāti labāk paklusēšu. Neskaitāmas reizes, kad esam zvanījuši, ka nestrādā internets - vienīgā atbilde - pārstartējiet modemu! Ja arī tad vēl neiet - tā jūsu datora vaina! Piemēram pāris dienas atpakaļ pie manis atgriezās internets pēc nedēļas "prombūtnes", ne no kā, pats no sevis parādījās. Tāpēc rakstu šo (paldies IZZI!), kamēr vēl varu!

Patiesībā visvairāk jau aizvaino tā attieksme. Katru reizi, piezvanot uz IZZI ar kādu problēmu, tevi cenšas pataisīt par muļķi un vēl noslaukt par to naudu. Laikam jau tāda uzņēmuma politika! KRETĪNISKS KANTORIS!!! Silti jo silti iesaku visiem turēties no tā pēc iespējas tālāk!

A

Комментарии (2)

A Andris 23.10.2009

Pāreij uz balticom, tad nekad sūdzības šeit nerakstīsi

J juris 23.10.2009

Man ir Lattelecom un nekādu problēmu. Par visiem esmu dzirdējis sūdzības, bet nu par IZZI pēdējā laikā visvairāk. Nu protams atradīsies kāds kurš teiks, ka viņam gan ar IZZI nekādu problēmu, vai tieši otrādi kāds būs dusmīgs uz Lattelecom vai Balticom...apmierināti visi nekad nebūs un dažiem vnk neveicas šajā jomā, citiem atkal citā...tā nu tas ir :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы