IZZI - Klientu apkalposana
Tikko runaju ar IZZI interneta provaidera operatori Helenu. Esmu interneta lietotajs, bet nevaru izmantot internetu, jo provaiders IZZI izmanto PPPoE pieeju internetam ar lietotajvardu un paroli, kuras man nav. Klientu pretimnaksanai "laipna" operatore Helena uzdod jautajumus, lai parliecinatos vai es esmu ipasnieks - vards, uzvards, personas kods un nakamais nak jautajums kad pedejo reizi maksajusi rekinu. Lai es atceretos visus maksajumus kurus es veicis esmu un kura diena?Esmu joprojam bez interneta, lai gan paludzu aizsutit lietotajvardu un paroli uz epasta adresi uz kuru nak rekini. Tad ludzu paskaidrojiet kas vel nepieciesams, lai Helena nedomatu, ka neesmu misters X kas sez pie kaut kadam durvim, nejausi uzzinajis ari dzivokla ipasnieka vardu un uzvardu un spejigs ielauzties epasta adreses?Maksat nesanemt pakalpojumus un dzirdet tadu absurdu ir parak, lai veljoprojam maksatu par neizmantotiem pakalpojumiem, kuri tiek nodrosinati caur PPPoE protokolu, kas ir murgs musdienas!!!NEIESAKU!!!
Комментарии (3)
IZZI serviss ir loti slikts.Nevaru ieteikt nevienam.
Raksti iesniegumu par līguma lauzšanu! Piemini arī konkrēto situāciju. Ne tikai Izzi pieprasa pesonas kodu, vārdu uzvārdu, adresi, pēdējā rēķina maksāšanas datumu, rēķina saņemšanas veidu, cik liels pēdējais rēķins, utt. Tas esot klienta identificēšanai!
Ar to PPPoE protokolu viss ir kārtībā. Ja klients pats nesaprot, tad ir jāsauc mājās meistars. Viņš palīdzēs! Man jau sen ir IZZI un esmu pat ļoti apmierināts ar visiem pakalpojumiem!