IZZI - internets
IZZI piedāvā ātrumu "kas ieper" - patiešām, gan šķiet - šis pēriens ir nepelnīts - solīto 25Mbps vietā ir novērots maksimāli 270 Kbps, tanī pat laikā šī kompānija sūta rēķinus aploksnēs ar uzdruku "cenas kas iesit" - tur nu viņiem taisnība, jo 12, 50 bez PVN ir solīdi, par nokavētiem maksājumiem, protams, tiek piedāvāts sabojāt kredītvēsturi, bet par pakalpojuma kvalitāti tiek piedāvāts sūtīt ziņojumu pa pastu (tas varētu būt ātri...), un tad jau šis ziņojums tikšot izskatīts.
Izstudēju līgumu; klientu ir piedāvāts "izņemt cauri" visos veidos par visiem punktiem, savukārt pakalpojuma sniedzēja atbildība nav apskatīta, ja nu vienīgi smalkas atrunas, kas būtu pasakāmas vienkārši - mēs ne-par-ko neatbildam.
Smieklīgi, ka telefoniski izsakot pretenzijas, IZZI operatori atbild: bet 25Mbps jums tika solīts, kā maksimālais ātrums, uz jautājumu, kāds būtu pieļujamais minimālais - klausulē mirkli elpo, tad saka ka savienos ar tīkla speciālistu, ar kuru nesavieno, jo esot aizņemts, - atzvanīšot - neatzvana.
Kā lai tiek vaļā no tādiem parazītiem?
Комментарии (6)
Kā tad Tev, kāds līgums uz nenoteiktu laiku vai kā savādāk? Varbūt vienkārši atteikties un ņemt citu pakalpojumu?
Es negribu neko reklamēt, bet iesaku aprunāties ar citiem provaideriem.
Es arī esmu izvēles priekšā, lai izvēlētos kvalitatīvu un ātru internetu. It kā IZZI reklāma ir vilinoša, bet piemanis ir nonācis viņu līgums, kur ir skaidri un gaiši norādīts, ka IZZI garantētais ātrums ir 64 kbps/32 kbps. Kā lai uzzina patiesību. ka līgums tiek slēgts par ātrumu līdz 10 Mbit, bet garantē smieklīgu ātrumu.
pirms 2-3 nedelam nosledzu sho "atrums kas ieper" ... solitais atrums 10mb/s ir, bet nu sorry ... ta internets ir ta vinja nav, nu kas te noetiek ? zvanu gandriz katru dienu, un visu ko vinji atbild:varam izsaukt meistaru, bus pec nedeljas i vsjo... uz e-mailiem vinji neatbild arii.. vispar esmu loti neapmierinats par sho bodi. es ne 1 neisaku noslegt ligumu ar sho iestadi.liguma pat teikts :
13.2 Izzi neatbild par eektronisko sakaru traucejumiem...
13.3 izzi neatbild par zaudejumiem...
nu vnk nav ko teikt :D
Ludzu lasiet un izpetiet ligumu kartigi pirms parakstat, jo velak var but baigaas kjibeles ...
Es atteicos no IZZI. Nevarēju kontrolēt Mb plūsmu - patērēto apjomu. Katru mēnesi pienāca papildu rēķins par pārtēriņu, reizēm rēķins līdz 80.00 Ls mēnesī. Tagad lietoju vienkāršāku lētāku, par 5, oo Ls mēnesī - ar to pašu apjomu - un lietoju tik pat daudz kā agrāk. Diemžēl ne reizi neizdodas to apjomu izlietot - domāju ka IZZI nodarbojas ar krāpniecību!
Pēc 4 mēneši kopš neesmu IZZI lietotājs - atskan zvans no IZZI, es apsēdos. Saka ka man ir nenomaksāts rēķins un vēl soda nauda par atteikumu. Rēķins par 1 mēnesi interneta lietošanas - Jo es redziet, vēl varēju lietot internetu veselu mēnesi pēc tam kad viņi paņēma atpakaļ savu modemu. Arī līguma ir punkts, ja lauž līgumu ir jāmaksā sods - GADĪJUMĀ JA NAV MAKSĀTA UZSTĀDĪŠANAS MAKSA - es to uzstādīšanas maksu, biju samaksājis.. Un viss šis pēc 4 mēneši kopš neesmu vairs abonents - man tomēr atsūta šo rēķinu un draud iesūdzēt parādu piedziņas kompānijai.
Kā rīkoties !?
Ja esi pārliecināts, ka no Tavas puses viss ir ok un dokumenti ir kārtībā, vienkārši - uzraksti PTAC, SPRK, Ekonomikas policijai par draudēšanu, vai nedari neko.