IZZI - bezkauniga kompanija
Mana 86 gadu veca vecmamina nosledza ligumu ar izzi, pie ta 2 menesus vinai nestradaja telefons. Tagad veselibas stavokla del sis dzivoklis tika pardots un vecmamina dzivo blakus savai meitai. Uzrakstijam IZZI iesniegumu ar lugumu parnest ligumu uz jauno dzives vietu- atteica, jo viniem nav iespeju tur apkalpot 9 pie tam tas ir rigas rajons!). tad prasijam lauzt ligumu bez soda sankcijam, jo mes NEGRIBEJAM to lauzt, bet nebija iespejas turpmak to izmantot! Bet atbildes vieta sanemam rekinu ar sodu gandriz 50 lvl! To jamaksa vecmaminai no savas 140 lvl pensijas? Par ko? Par to ka vini nevar piedavat savus pakalpojumus jauna dzivesvieta? mes tacu nelaunpratigi partraucam so ligumu, vareja apskatit so situaciju! Sausmiga attieksme pret klientu! Sausmiga attieksme pret veco cilveku! Kad mes viniem zvanijam par to nestradajoso telefonu- visu laiku skaidroja ka driz viss sakartosies, un mums vajadzetu saprast vinu tehniskas problemas. Bet atpakal sakari NESTRADA! Bez dveseles, bezkaunigie negeli. 10 reizes lasiet vinu ligumus! neparakstiet pec iespejas neko! jo jus neizlasisiet, bet vini neskaidros! It ipasi vecajiem!
Комментарии (2)
Un pareizi darīja, ka sodu pierēķināja. Nu nav viņiem savi līdzekļi jātērē, lai katra cilvēka iegribas kompensētu!
Savdabīgs kantoris, tas tiesa. Saņemas vairāk klientus, kā spēj apkalpot un pēc tam nerisina problēmas, bet brauc augumā. Vienu gadu biju viņu klients. Internets pāris mēnešus pazuda precīzi pusnaktī un parādījās 8 no rīta. Kad pāris reizes par to aizrādīju, divreiz nāca tīklu labot. Otrā reizē trāpījās jēdzīgs meistars, kurš pateica, ka viņiem pēc mazo provaideru pārņemšanas akcijas trūkst cilveku, kas visu apkalpo. Tad tā arī bija jāsaka un kaut kur tiem, kuriem pakalpojumi nebija pieejami, jāatlaiž rēķins. Labi, nets pēc tam gāja normāli, nevaru sūdzeties. Pēc gada manā mājā ienāca Lattelecom ar optiku. Tiem bija arī televīzija, tā ka beigās aizgāju pie LTC un aizejot samaksāju IZZI tos 50 Ls - dievs ar viņiem :)