IF apdrošināšana - Cilvēku maldināšana un krāpšana
Labdien!
Šī ziņa būs aktuāla tiem, kuriem ir mājdzīvnieku apdrošināšana.
Nevienam neiesaku apdrošināt savu mājdzīvnieku if apdrošināšana. Reāla krāpšana.
Mums akūti palika slikti sunītim. Aizvedām uz klīniku, kur sunītim bija jāpavada nakts stacionārā. Sīkumos neiedziļināšos, bet kā jau mēs zinām veterinārā medicīna ir dārga, un tas ir saprotams, bet kas nav saprotams ir if apdrošināšanas atmaksa.
Mums rēķins bija jāmaksā 206, 13 eiro mums atmaksās 76 eiro.
Kas tas par murgu?
Mums iepriekš bija balta apdrošināšana un pilnīgi viss bija apmaksāts 100%. Nebija nekāda pašriska, kkaut kāda mistiska neapmaksāto polises prēmiju utt.
Tāpēc silti iesaku nekad nepērciet un neuzķerieties viņu solījumiem if apdrošināšana! Publisks fuj! Šobrīd ir pieņemts lēmums lauzt līgumus ar šo kompāniju! Jo mums ir 3 suņi un nekad nevar paredzēt kā dzīvē gadās. Tāpat ir ar cilvēku - saslimst pēkšņi.
Šeit ziņa no if:
labdien!
If apdrošināšanā ir izskatīts jūsu iesniegtais atlīdzības pieteikums par mājdzīvnieka apdrošināšanu.
Saskaņā ar iegādātās mājdzīvnieku apdrošināšanas polises nr. Dz048672 nosacījumiem, ārstēšanās izdevumiem ir noteikts pašrisks, eur 40.00, par katru apdrošināšanas gadījumu.
Apmaksai iesniegti čeki par ārstēšanās izdevumiem eur 206.13, tai skaitā nereģistrēti medikamenti eur 5.45 apmērā. Saskaņā ar apdrošināšanas noteikumiem, nereģistrētu medikamentu iegāde netiek atlīdzināta (punkts noteikumos 3.1.8. [f] ) . Piemērojot atlikušajai summai pašrisku, kā arī ieturot uz doto brīdi neapmaksāto polises prēmiju eur 84.00 apmērā (vispārīgie apdrošināšanas noteikumi nr. Tg-20211, punkts 15.12.) , tiek aprēķināta atlīdzība izmaksai eur 76.68.
Aprēķinātā atlīdzība tiks ieskaitīta norādītajā bankas kontā tuvākajās dienās.
Un ar šo šī epopeja nebeidzās. Šim pašam sunim, 9.11.22 bija akūta vemšana ar asinīm, protams, nedomājot, steidzāmies uz klīniku.
Iesniedzot visus dokumentus, kur viss ir skaidri un gaiši rakstīts, čekus if apdrošināšana kārtējo reizi, lai nebūtu tik jāizmaksā atlīdzība atrod kādas iemeslus kāpēc tas nevarētu tikt veikts. Pielikumā pievienoju to pašu ierakstu ar viņiem iezīmētām pozīcijām, kuras acīmredzot nesaprot kur meklēt.
Dzīvnieks tika stacionēts 09.11.22 un šis izraksts arī ir par šo datumu. Par atkārtotu vīzīti runājot kā viņiem nav ienācis prātā, ka katra nākamā vizīte būs atkārtota? Šaubos vai man viņiem būtu jāsniedz dokumenti no pagājušā vai ša gada mēnešus vairākus atpakaļ izraksts par pirmreizējo vīzīti, jo tas nekādi neattiecas uz šo akūto gadījumu kas notika 09.11.22. Klāt pievienoju bildes akūtai vemšanai ar asinīm!
Šeit atkal e-pasts no if apdrošināšanas:
labdien!
If apdrošināšanā ir saņemts jūsu iesniegtais atlīdzības pieteikums par mājdzīvnieka apdrošināšanu.
Lai mēs varētu pieņemt lēmumu par atlīdzības izmaksu, lūdzu iesniegt izrakstu no veterinārās klīnikas par pirmreizējo apmeklējumu – izrakstā norādīta, ka 09.11.2022. Ir bijusi atkārtota vizīte.
Izrakstā ir jābūt norādītai šādai informācijai par mājdzīvnieku:
mājdzīvnieka vārds un čipa numurs;
anamnēze (saslimšanas gaita, sūdzības, tai skaitā, kad parādījās pirmās sūdzības) ;
diagnoze vai aizdomu diagnoze;
pielietotā ārstēšana;
turpmākās ārstēšanas rekomendācijas.
Ar cieņu,
Ilze Zariņa
atlīdzību regulētāja
Esmu ļoti vīlusies if apdrošināšanas sniegtajos pakalpojumos, tā ir absolūta cilvēku maldināšana par apdrošināšanas iespējām dzīvniekiem. Viņu solītais abosolūt neatbilst tam ko pedāvā, kad aprdošināšana tiek slēgta. Publiks fuj kompānijai! Nogaidīšu, kad beigsies līguma terminš un nekad vairs neņemšu mājdzīvnieku apdrošināšanu if kompānijā. Kā arī informēšu cilvēkus par tādu negodīgumu un nekompetanti.
Dārgie cilvēki lūdzu neuzķeraties if aprdošināšanas solījumiem un nērciet mājdzīvnieku apdrošināšanu pie viņiem! Saudzējiet savus nervus!
Комментарии (4)
Redzams, ka līgumam bija pārāk daudz lappuses, lai pirms parakstīšanas izlasītu
jūs savus negatīvos komentārus variet atstāt pie sevis! Jo šādi komentāri norāda, ka jums ir kāda cieša saistība ar If vai nu darbinieks utt. Tāpēc atstājiet savas negācijas pie sevis, ja neziniet lietas būtību! Paldies! Visu gaišu!
vai arī vienkārši gribas iekomentēt ne pa tēmu.
Es nesaprotu, kādas pretenzijas raksta autorei ir pret apdrošinātāju?
-vai tas ka viss notiek ar regulētiem nosacījumiem par kuriem autorei nav ne jausmas?
Kā tad jūs mīļā parakstījāt līgumu un vēlāk to nepārlasījāt pirms šeit rakstīt ka uzņēmums ir krāpniecisks?
Nav tādas apdrošināšanas kas domās jūsu vietā. Tas ir abpusējs darījums kur pienākumi un tiesības ir abām pusēm.