РешеноELKOR - Krāpšana un melošana
Mīļie cilvēki, lūgums esiet ļoti uzmanīgi iepērkoties šajā veikalā. Ja jūs domājat, ka jūsu nopirktai precei būs garantija, jūs stipri maldaties. Veikals noteikti neatzīs iepirkto preču slikto kvalitāti un vainu liks uz pircēju.
Situācija sekojoša. Tika iegādāta Calvin Klein jaka. Uzvilkta varbūt reizes 10 maksimāli. Ražotājs ir paredzējis, ka to drīkst mazgāt un žāvēt pie noteiktiem režīmiem. Rezultātā, pēc vienas mazgāšanas reizes iekšējais materiāls savēlies un Pogas atpogājas ar pamatīgām grūtībām. Veikals savu vainu noliedz, uz pretenziju atbild ar standarta nokopētu atteikumu - Gunārs vizulis! Prieks, ka esiet īstajā vietā. Savus darba pienākumus, proti, kopēt visiem vienādus atteikumus jūs esat apguvis. ! Un kas tie jums par tik augsti kvalificētiem darbiniekiem, kuri vizuālas apskates laikā spēj konstatēt tikai patērētāja vainu?
Patērētāji, esiet uzmanīgi!
Es nekad nebīju lasījis par šo veikalu atsauksmes. Savu ilūziju rezultātā iepirkos tur par lielām naudas summām, piesaistot vēl uzņēmumu. Tagad saprotu, ka tā bija liela kļūda. Nerunājot nemaz par darbinieku personīgo lietu apspriešanu klientu priekšā un dažu ''džeku 2st. Īpatnējo aromātu.
Pielikumos iekļaušu dažus uzcenojuma rādītājus. (trussardi maks, pirkts par 99,99eur ar aizlīmētu cenu 69eur un Empirio Armani jaka) un tādu preču cenu uzcenojumi atklājies ir daudz.
Sūdzība tika atrisināta tikai pēc PTAC komisijas pieņemtā pozitīvā lēmuma.
Sūdzība tika atrisināta tikai pēc PTAC komisijas pieņemtā pozitīva lēmuma.
Atrisināšanas soļi:
4.11.2022 saņemts PTAC komisijas lēmums - Jaka neatbilst tās lietošanas instrukcijai.
PTAC nosūtija pieņemto lēmumu arī sabiedrībai. Sabiedrība nereaģēja.
Tālāk no SIA ETG darbības nav bijušas. (līdz 22.11.2022)
22.11.2022 SIA ETG tika informēts par PTAC lēmumu telefoniski, (es kā pircējs/patērētājs informēju sabiedrību)
23.11.2022 situācija atrisināta ar citas jaukas apmaiņu.
Комментарии (1)
Pielikumi.