РешеноELKOR - Krāpšana, slikts serviss
Pasūtījām dīvānu vairāk nekā 500 EUR vērtībā ar pilnu apmaksu un janvāra vidū, tam jau vajadzēja būt klāt. Tagad jau ir marta vidus, bet uzņēmums neliekas ne zinis. Neatbild uz vēstulēm un pa telefonu, neatzvana. 2 reizes izdevās sakontaktēties pa telefonu un solīja, ka nākamajā nedēļā būs. Tā tas viss velkās un atbildes nav. Esmu ārkārtīgi vīlusies un nevienam neiesaku šo iestādi. Nezinu, kad tiksim pie dīvāna un vai maz to vispār saņemsim. Ja būs kādi defekti, tad noteikti komunikācija būs līdzīga. Pirms pirkšanas tiešām vajadzēja palasīt atsauksmes, kas tiešām ir ļoti negatīvas. Žēl, ka to izdarīju, kad tikai sāka rasties aizdomas par uzņēmuma slikto darbības stilu un pirkums jau tika veikts.
Комментарии (1)
Varu dalīties ar ļoti līdzīgu pieredzi, dīvānu arī pasūtījām janvārī, specifiski norādot konkrētu auduma toni. Neskaitāmas reizes centos sazināties lai pārliecinātos, ka tiešām dīvāns būs piegādāts konkrētajā tonī, ko februāra beigās arī apstiprināja, ka būšot. Sākotnēji solīja dīvānu piegādāt marta pirmajā nedēļā, protams tas netika izdarīts, pēc tam solīja ap 11. martu. Jāpiemin arī, ka Elkor nevienu reizi necentās sazināties lai apstiprinātu piegādes datumu vai ziņotu par radušos aizkavējumu. Beigu beigās, kad 11. datums jau bija garām, atkal sazinājos ar jautājumu kad tiks veikta piegāde, uz ko man atbildēja, ka dīvāns manis pasūtītajā krāsā tomēr nebūs pieejams. Protams nesaņēmu pat atvainošanos, tādēļ neiesaku iegādāties preces kuras nav noliktavā, jo iespējams tās nesaņemsiet, tikai velti laiku tērēsiet.