www.sudzibas.lv Douglas Viltojums/brāķis

РешеноDouglas - Viltojums/brāķis

07.06 akropolē nopirku Molinard Osmanthus smaržas. Konsultantes tajā dienā, kas strādāja, bija lieliskas (viena sieviete gados, otra jaunāka un abas blondiem matiem) . Viņas centās man palīdzēt un izprast ko vēlos un tas izdevās un atradām smaržas kas manai gaumei atbilda 100% un biju starā ar atradumu. Konsultantes vēl ieteica smaržas uzpūst un pastaigāt lai tiešām zinu, ka ir īstās. Taču nu jau šīs dienas esmu pamatīgi vīlusies. Smaržas ko man pārdeva vispār nesmaržo tā kā testeris, izpūšot tās stundas laikā vairs nevar just (sākumā domāju, ka tas ir tāpēc, jo esmu jau pieradusi pie tām, bet pat cilvēki man apkārt pienākot klāt tuvāk un pasmaržojot Saka, ka neko nejūt) . Protams, čeku nepaņēmu, jo kurš gan iedomāsies atgriezt smaržas no tik liela uzņēmuma... Zinu, ka nu jau vairs neko, bet vēlējos izteikt to, cik bēdīga un vīlusies esmu ar šo situāciju. Rakstu, lai brīdinātu citus un mudinātu visam ņemt čeku.

15.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена aiko 23.08.2023

Veikals ar mani sazinājās un situācija tika atrisināta!

A

Комментарии (2)

U Ugjis 15.06.2023

Man ir tieši tāda paša problēma, es teiktu ka tā nav darbinieku vaina, bet veikala... iepērk sūdu. Testeris smaržo kā vajag, bet no paciņas smaržūdens(EDP) vispār neturās. Kautkādas vecas smaržas.

A aiko 15.06.2023

Tāpēc es sākumā minēju, ka darbinieces bija lieliskas. Viņas savu darbu izdarīja uz visiem 100. Sūdzība ir par uzņēmumu :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы