Douglas - Slikts serviss
Nepatīkama iepirkšanās šajā veikalā! Nav saprotama preču atgriešanas sistēma. Kā, lai klients notestē preci, to neattaisot?! Bojāta prece un bojāta plastmasas plēvīte, kurā iesaiņota prece ir divas dažādas lietas. Iesaku Douglasam pārskatīt savu atgriešanas politiku, lai tā būtu klientam draudzīgāka un PRAKTISKĀKA!
Комментарии (4)
Noteikti nepārskatīs - nav izdevīgi.
Uz vietas dažiem produktiem ir paraugi un testeri un kuriem nav - pērc uz šaru vai zinot, kas tas ir.
Testeris nebija pieejams?
Nepatīkams veikals,
Sistēma atgriešanai māc grūtības,
Douglas, izlabo to.
Prece bojāta,
Iesaiņojums ar kļūdām,
Veikalā kārtotnē.
Klients vēlas saprast,
Atgriešanas noteikumus,
Draudzīgākus tiem.
Douglas, pārskati,
Atgriešanas politiku,
Klients gaida to.